renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda Dylan 125 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kublekula
Vloženo 13.6.2023
Aktualizováno 13.6.2023
Zobrazeno 762x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Padina je mrtvá, ať žije stopětadváca! Povýšil jsem o kategorii výše a zatím dobrý!

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kymco Super8 125: Na internetu jsem našel dvě, ale obě byly daleko od domova. Sice novější, ale to cestování MHD jsem oželel a vzal si starší, ale ve vzdálenosti, co mě nepoložila :-).
Gilera Runner 125: Jó, tuto bych bral, ale všechny byly drahé nebo v nedobrém stavu.

První dojmy - Je větší, rychlejší, pohodlnější, mám pocit, že lépe drží v zatáčkách a neřve tolik jako má předchozí Gilera.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kdo nemají řp A a chtějí slušně jezdit.

Recenze

Po první roce, kdy jsem si chtěl vyzkoušet jízdu na jednostopém vozidle, jsem se rozhodl, že 50 ccm je opravdu málo, a ačkoli moje Gilera nejela zle, tak prostě přišel čas se posunout o "dům dále" a musela z domu.

Kupoval ji pán z Brna (mimochodem odtud jsem si ji i přivezl, takže šla zpět do rodiště) před Vánoci pro dceru. Já se však rozhodl, že se mi v sezóně nechce jezdit jenom autem a začal jsem se rozhlížet po něčem, co mi žena doma neomlátí o hlavu (cena), nebude pořád porouchané (starší čína) a bude to rozhodně 125 s aspoň 8 kW. Tím jsem se v zásadě vyprofiloval mezi Hondu, nějakou Itálii (chtěl jsem zase Gileru) nebo Kymco. Nic jiného v cenové hladině (30k), co by nevyprovokovala mou ženu k záchvatu zuřivosti, nebylo. Pátral jsem dlouho, měl nějaké favority, ale nakonec rozhodla lenost (nechtělo se mi jet pro novější Kymco na sever Čech), možnost okusit Hondu a samozřejmě cena.

Honda Dylan 125, rv. 2003, najeto 32 000. Pán ji prodával, jelikož ho kamion položil, při stání na světlech, na bok. Nějaký drobný škrábanec, prasklý větrný štítek a zadní lampa se snaží opustit své místo <- nic co by nezpravila trocha pásky a časem výměna. STK ještě na rok půl, takže přesně pro mě, abych letos okusil silnější stroj a příští rok dodělal ty zpropadené papíry a hurá pro Rebela .

Veškerá úvodní údržba byla výměna oleje + sítko a těsnění, vzduchový filtr a dolití benzínu. Po těchto úkonech mě čekalo několik km kolem "komína", kdy jsem zkoušel, jestli to jede jak má, jestli to někde nechrastí a všeobecně, jestli se mi to prostě nerozsype.

Po první týdnu zkoušení jsem vyrazil na cca 100 km výlet na firemní akci. Řeknu jedno:" Ono to opravdu jede!" (kdo by to po 50 ccm čekal, že?). Stoupání na 3/4 plynu na 80 km/h. Po rovince si to "šolícháte" 80-100 km/h. Ze světel odjíždíte jako první, na okresce přemýšlíte nad tím, že někoho i předjedete a můžete využít v Praze okruh, čímž si ušetříte čas. Není to teda legrace jako na tom výletu po okreskách, kdy jsem se krásně kochal a snažil se naklonit Dylana co nejvíc to jde v každé zatáčce, ale zase ušetříte čas, což na cestu do a z práce oceníte. Z celé akce jsem si užil nejvíce jízdu tam a zpět, kdy jsem si vybíral cesty po vesničkách a maximálku honil mezi 80-100 km/h + si koupil točenou zmrzlinu .

Úložný prostor pod sedačkou je super, kufr je standard a pod řídítky je uzamykatelná přihrádka, kterou ocení jen hadr nebo menší nářadí (není úplně vzducho/vodotěsná). Sedačka příjemná, naladění odpružení je na rozbité okresky a "kočičí hlavy" ok, ale mohlo by být o něco měkčí, čímž bych ale zase přišel o, podle mě, velmi dobrý podvozek, který mi dovolí hodně, odpustí i "blbost", ale jinak je stabilní a dá se mu věřit. Co mě potěšilo, je brždění. Vpředu kotouč, vzadu buben, ale jakmile vezmete za jednu páčku, tak automaticky přibržďujete i tou druhou. Při přibržďování to moc nepoznáte, ale při prudším zabrání je to napoprvé překvápko, ale hned jsem si zvykl a už to ani nevnímám.

Co ještě napsat? Světla svítí a blikají jak mají = viditelně, mají dokonce funkci "probliknutí", nohama se vejdu akorát, jen ten sedák pro řidiče mi přijde krátký (stále 190 cm v kohoutku). Spolujezdec by měl mít menší pohodlí a ne křeslo jak z obýváku.

Motorkáři už mě zdraví více (přeci jen nezním jak zaseklý setrvačník, a to ještě 5 km než se potkáme), a to mě na tom baví. Konečně si připadám jako člen a věřím, že v příštím roce už to bude "velká" mašina.

Mimochodem, zatím mám najeto 300-400 km za 14 dnů a snědené dvě plné nádrže (5,5-6l).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vasko969
Vasko969 napsal 16.06.23 v 12:32 10b.

Dobre si si vybral. Z Tvojej recenzie cítiť radost a tak to ma byt. Veľa pekných km prajem !!!

Více komentářů



TOPlist