Honda PCX125 rok výroby 2020. Lehký, dobře ovladatelný skútr co se nebojí delší cesty.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Lehký, dobře ovladatelný a s ohledem na objem motoru i svižný skútr především do města. Zrcychlení z místa do cca 60km/h solidní. Potom už pomalejší ale až do 110km/h zrychluje. Přední brzda příjemná, zadní slabší, hlavně při jízdě ve dvou.
Motorku bych doporučil pro - Ideální pro začátečníky nebo na dojíždění do práce po městě.
Recenze
Skútr jsem si koupil jako úplně první vozidlo po dokončení řidičáku A1. Jsem s ním velmi spokojený. Jediné co mě mrzí, že jsem nešel do větší forzy, ale ta je jinde i finančně.
Na Pcx se hezky jede ve městě i mimo, zvládá i delší trasy, myslím třeba 200km. Ideální cestovní tempo je tak 90-95. Spotřeba mezi 2,1 a 2,3 l/100km. Mohla by být lepší zadní brzda a lepsí odpružení, na rozbité cestě to není nic moc. Ve dvou se jede hezky a s kufrem má spoustu úložného prostoru.
Cena servisu ve 4000km byla 2 tisíce v Hondě.
Ahoj, PCX je super, at Ti dělá jen radost . Měl jsem 2. generaci 2017 a 3. gen., co máš i Ty. Je ro úžasný stroj na krátké trasy tak do 50 km v kuse. Jednou jsem na ní jel 100 + 100 km a už to bylo dlouhé. Loni jsem PCX prodal, přidal 23.000 Kč a koupil stejně starou Forzu, co měla najeto asi o 10.000 km méně. A je to bomba. Mám taky 185 cm a Forza je akorát. S tou je radost jet i dlouhé trasy a spotrebu jsem měl na obou úplně stejnou 2,2 litru. Užívej si PCX a šetři na Forzu