Dnes už taky kategorie veterán.
Dal jsem jí generačně neodpovídající obleček, ale tahle první grafika je prostě nejlepší!
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - Jízdní dojmy přesně odpovídající roku výroby a původu stroje. Světelné roky před tuzemskou produkcí té doby a světelné roky za současnou produkcí ze země původu. :)
Doplňky na motorce - Časem určitě nahodím zpět výfuky 4-4. Pokud to není originálně eFková verze, jsou čtyři laufy u Foura povinnost. :) A už jsou tam...
Recenze
Chtěl jsem něco klasického, ale pro změnu z trochu jiného soudku, než Jawa a ČZ.
A tohle je asi jedna z posledních japonských "klasik" - spousta chromu, v kolech dráty, pro sichr ke startéru i startpáka a blinkry jako lampióny. A v zapalování ještě "kladívka"! :)) (Rád jsem je ale vyměnil za elektroniku, protože jsou neseřiditelná stejně, jako u našich třipade...)
Menší a prý i poněkud obratnější brácha "superklasiky" CB750.
Jinak to funguje tak nějak sedmdesátkově - když se to točí, tak to celkem frčí, jen je to trošku těžší zastavit, i když jsou vpředu proti originálu dva kotouče.
Ten pohled se neomrzí.
Joj... krása na kolech!
Úchvatný stroj !!! Ozajstná klasika. Gratulujem.
Naprosto parádní motorka. A nejlepší rok výroby ?
Jestli je opravdu obratnější, než CB 750 F, tak ti gratuluji. Měla opravdu hrozný podvozek. Ale ty dva kotouče mě dostaly.