Ještě velká, silná a poctivá motorka.
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - První jízda paráda, super motor, dobrej podvozek, brzdy na 32 let starou mašinu dobrý. Horší je pozice nohou(stupačky hodně vzadu) a do zatáčky se musí tlačit hodně tělem, prostě motorka která nic neodpustí.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil k občasným projížďkám, spíš jako druhý stroj nebo jako investici přeci je to už veterán.
Doplňky na motorce - Doplňky žádné snad jen kryt místo zadního sedla.
Recenze
Gsxru jsem si vybral z nostalgie, vždycky se my líbila dvě kulatý kukadla dva výfuky, pořádný motor a když se naskytla koupě týhle v originálním stavu tak jsem neváhal.
Na motorce mám zatím najeto něco přes 3 tisíce.
Jízda: na kratší projížďku do 100 kilometrů po dobrém asfaltu a na táhlejch zatáčkách paráda.
Motor: jede už od 3tis.pěkně od 7tis.pekelně až do omezovače za doprovodu (na čtyřválec a originální výfuky) hlubokého zvuku který u nových motorek neuslyšíte.
Brzdy: na takhle starou motorku a původní gumové hadice hodně dobrý.
Podvozek: z motorek co jsem měl nejlepší, mašina jede jak po kolejích je tvrdší ale přesný, kam to pošlete tam jede.
Ovládání: takové těžkopádné v malé rychlosti je znát váha stroje ale jak se rozjedete na větší rychlost váha zmizí a motorka je krásně ovladatelná.
Spolujezdec: žádného jsem nevezl
Úložný prostor: pod krytem spolujezdcova sedla nějaký je, vejde se tam lékárna, vesta atd.
Spotřeba: kolem 7-8 litrů moc to něhoním přece už je to babička ?
Servis: motorka byla při koupi vyservisovana takže běžnej servis mě čeká přes zimu.
Poruchy: zatím žádné kromě baterie kvůli které jsem rozebral půl motorky než jsem zjistil že při zátěži nemá kapacitu. Aspoň jsem vyčistil ukostření skontroloval startér a proměřil relátko ?
Cestování: na rychlejší jízdu po kvalitní silnici do 100 kiláků zastavit na kafe srovnat nohy a pokračovat tak dobrý ale jet větší vzdálenost v kuse je peklo prostě starej hypersport ?
Super bába! Poslední s otevřenýma světlama. Je to nezničitelnej stroj.
jak píšeš jeto už babička mám ji také .A ta jízda já když jedu sám svižnější jízdou tak mi kilometry nevadí pohoda nejhorší když se jede ve skupině s pomalejšími jezdci to je potom trápení.No a nad 700 to je raketa.
Krásná raketa!
Devadesátá léta byla ta nejlepší . U nás na vesnici měl týpek Suzuki GSX-R 750 z roku 91. Zadní světlo bylo ze dvou čtverců a ve předu mělo první "akvárko". Když vidím tyhle krásné stroje, tak se mi pořád vrací nádherné vzpomínky. Také nejvíc miluji dvě kulatá světla
Ať slouží
Krásnej stroj. Není to moje krevní skupina, ale stav a design hodnotím 1A