renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Shiver 900 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník FrCzech
Vloženo 31.10.2022
Aktualizováno 31.10.2022
Zobrazeno 1 089x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná italka, která dokáže pozlobit a nerada stojí na místě.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Pěkná, tu chci, tu musím mít. První jízda? Bomba, zvykám si na 2vál, ale po 6 letech neježdění je to spíše najít si zpátky svůj styl a nerozbít u toho motorku. Trošku mě zlobí chlazení, alespoň co se týče právě čekání v kolonách nebo na kyvadlových semaforech = začne moc topit, v dešti i kouřit a smrdět.

Doplňky na motorce - Originál Akrapovič výfuky (homologace)
M.Style zkrácené páčky
Originál držáky Aprilia kufrů (nelíbí se mi kufry a tedy je kupovat nechci)

Plánované:
padáky
Výměna držáku kufrů s bočníma kuframa (pravd. Hepco Becker)
LED blinkry
prodloužení předního blatníku
Chtěl bych vymyslet zLEDkovatění i ostatních světel

Recenze

Hledal jsem motorku, na které nepadnu hned při první jízdě po 6 letech neježdění. V merku jsem pro sebe měl klasicky CFMoto, proč ne, 650 cesťáček, to by mi mohlo stačit, ale pak jsem objevil tuhle italku.

Originální Aprilia Akrapy, silnější než CFMoto, prakticky fungl nová, jen servisově zajetá. Beru.

První jízda strach, sevřené půlky, Šíva za to umí zatáhnout, na dálnici nad 130 to už chce dost zpevněné záda nebo lehátkový vůz. Takže super, nebudu muset nikam spěchat.

Cesťák to není, ale cestování zvládne. Jen se jí prostě nechce stát. Není to motka na poskakování mezi turistickými destinacemi, spíše sednout a jet, nekoukat za sebe, jen před sebe a pod kola a nechat se dotáhnout až na místo určení.
Při hupkání jsem začal vnímat teď na podzim problém s chlazením motoru, které v mlze a dešti tvořilo dojem pálící se motorky, i s kouřovými efekty.

Jinak zatím super dojmy, hledám, kde bych co odladil, vyladil, dostal pod kontrolu, takže po dvou měsících sžívání se s italskou klisnou mám ještě co dohánět. Uvidíme, co mi řeknou po zazimovačce v Aprilce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jardusking
jardusking napsal 01.11.22 v 21:15 10b.

Tak vítej v klubu!
Shiver je prostě univerzál... umí cestova, umí sportovat a umí i kochačku.
Oproti 750 vychytanej a 15 zubej pastorek mu fakt pasuje (stejný jako na Dorsu, origo je 16z).
Jinak popojížďky v horku rád nemá, protože začne topit do kulí, ale že by se něco pálilo, ten pocit nemám. S krytem chladiče se rozhodně nezhorší chlazení, takže určitě doporučuju a já mám padágy od R&G a jsem spokojen. Origo jsou šroubovány do spoje trubkového rámu a hliníkových panelů a to mi jaksi nevoní. Co mám já mají tyč zkrz celý motor z jedné strany do druhé, takže to považuju za velmi robustní řešení.
Jo a jinak má to stejnou 15L nádrž jako 750, takže něco o menší nádrži není pravda...
MIA funguje parádně, takže klidně taky doporučuju.
Jinak myslím, že tenhle bajk tě přežije, tak užívej a dobrej kauf

FrCzech
FrCzech napsal 01.11.22 v 20:46

Padky se mi líbí i Rutany červené (jestli se nepletu), dokonce je tady někdo na Shivě má. Dá se jet i neshrbený, ale už to dost kope i přes to "giga" plexi co je spíš na vzhled než na funkčnost, ale zatím spokojenost, stihnul jsem jen 1000km za měsíc páč jsem občas povolán trávit čas s novorozeným doma a teď už je zazimováno, takže je akorát tak čas na vymyšlení plánu, co příští rok všechno půjde dodělat.

Po zkušenostech si tam určitě přidám i prodloužení blatníku, alespoň vepředu a kryt chladiče, páč jak to začne grilovat mouchy, tak mi to nevoní :)

Gahan37
Gahan37 napsal 01.11.22 v 16:08 10b.

Pěkná , co mě překvapilo oproti 750 ještě menší nádrž….padaky jsou nejhezčí GBracing….jinak se na tom dá letět lehce nahrbený i 180

Paulano
Paulano napsal 01.11.22 v 12:11 10b.

Krasavice!

Milan1963
Milan1963 napsal 31.10.22 v 22:16 10b.

Více komentářů



TOPlist