PROFIL MOTORKY

X-motos XB 27 (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sirr
Vloženo 11.7.2022
Aktualizováno 20.7.2022
Zobrazeno 915x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Startér, automat, malá, těžká , svižná, uřvaná...
Momentálně má najeto cca 30Mth a můžu říct :
Nová stojí cca 21000Kč (Nová KTM stojí 110-133000Kč)
- kvalita zpracování a funkčnost odpovídá ceně a je stím potřeba počítat...!

Výška jezdce: 150 cm

První dojmy - První motorka pro syna, chtěl bíložlutočernou... protože spolu čučíme na MXGP a fandíme JH84, tak nastal plán stroj přeplastovat do jeho barev se startovním číslem 1 pro letošní sezónu 2022...

Motorku bych doporučil pro - No je to čínský stroj odpovídající jeho ceně! Je potřeba počítat s tím, že na čínském stroji ve stavu co ho přivezete z krámu se moc dlouho nesvezete...!!! Je to nejlevnější zábava (za cenu jízdního kola) - a proto vyžaduje mnohem větší péči...minimálně ze začátku! Tyto stroje mají po koupi mnoho much, které je je potřeba je vychytat... Je to automat, čili po zmáčknutí tlačítka a naskočení motoru...mohou jezdit děti okolo 6roku až po téměř (krátkodobě) dospělé... Motorka je vhodná pro naučení, na lehčí pojezdění na poli, louce...lehčí trati...

Doplňky na motorce - větší a silnější baterie, centrální tlumič DNM,řidítka, brzdy, pneu, spoj materiál, úprava palivové soustavy...atd...

Recenze

Rozhodně jsem neměl v úmyslu syna jen co se naučí jezdit na kole od 3let mordovat na motorce...ty děti si mají hrát,a jízda na motorce v tak ranném věku rozhodně není hrou...(teda minimálně né pro naše...)

Protože sem se sem-tam motal na dílně, pár motorek mi prošlo rukama. Servisoval jsem jak čínské pitbajky, i malé KTMky...
Jako první motorka 2T KTM byla pro syna nesmysl...
Syn je drobné postavy o 20kg (cca o hlavu menší než jeho vrstevníci)...motorku dostal k jeho 6 rokům, ale nedostal na zem ...a pro její váhu motorku neudržel ani ve svislé stojící poloze...na motorku si chodil sednout, nalepit samolepku...atd...z toho důvodu první rok nejezdil...
Nestresoval jsem ho tím aby šel jezdit, nebo že to prodám atd...
Motorka uveze v pohodě dospělého, tak syna vozila žena (je skladnější a slušná zábava i pro ní...)
Asi by bylo opravdu nejlepší PW50, ale nechtěl jsem hned dát 30-40tis ...s tím, že člověk stejně neví - jestli to děti bude bavit + další prachy za výbavu na motorku..
Co jsme se tak náko vozili cela rodina, proběhli úpravy...:
- větší a silnější baterie (originál baterie byla hrozně slabá a motor neutáhla)
- utlumený výfuk (reklamní žvásty o sportovních výfucích jsou nesmysl a jen zbytečný hluk otravující sousedy!)
- vymačkané gumové uložení centrálního tlumiče + nemožnost nastavení odskoku = nákup nového "závodního" centrálního tlumiče DNM + úprava pružiny s nastavitelným odskokem
- zadní brzda na pravě straně řidítka - jako na jízdním kole
- plynová rukojeť s dorazem
- výměna pneumatik s nižším profilem
- přeplastování na vzor JH84
- nižší a širší řidítka...
atd...
Letos z jara se syn rozjel...a od té doby ho to baví...má najeto cca 30MTH
- začali jsme chodit jezdit na "písčitou" trať...kde se sejde i cca 7 dětí na KTM...a syn jim nestíhá...
Chce jezdit na větší tratě...proto jsme pořídili taky KTM...
Zatím máme PITbajka na chalupě kde naněm stále jezdí...a tak je na prodej, kdyby měl někdo zájem...
Stav vcelku už vychytaný, vyměněné a zalepené šrouby důležitých spojů...motoricky a funkčně momentálně bezproblémů!

Klady :
+ nízká pořizovací cena
+ motoricky neagresivní, velice plynulí a čitelný rozjezd
+ celkem levné a dostupné ND na stránkách výrobce Xmotos.cz
+ spotřeba, (KTM sx 50 2T - žere cca 2x tolik...)

Zápory :
- ve stavu po koupi z krámu jsme se dlouho nesvezli!
Respektive motorka přijela složená na paletě, a nešla ani nastartovat...
byla potřeba pár nutných úprav..., následně zatím funguje cca 15mth téměř bez problémů
- tlumiče :
protože je motorka vybavena 4T agregátem o vyšší váze, výrobce uvádí váhu celého stroje cca 55kg (50SX váží cca 42kg), tlumiče jsou asi tím pádem tvrdší (na cca 40-50kg jezdce) a "netlumí" - po přejetí nerovnosti se motorka houpala! Po výměně za centrální tlumič DNM se chování motocyklu výrazně zlepšilo

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist