Ďábel i beránek - záleží jen na řazení a ovládáni plynu - bez palivových map, tlačitek a dalších kravin - toho mám dost v práci.
Motorka koupena od FIRMA:Power Machines Brno (Malhostovice) - Super přístup. Dovezli až do domu. Super cena.
Výška jezdce: 166 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson Iron 1200: stupačky uprostřed, ne tak živý motor
První dojmy - Skvěle ovladatelná, lehká, rychlá, zábavná. Zvládne začátečník i holka.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, komu se líbí.
Doplňky na motorce - Přední LED světlo (skělé, široký kužel). Komfortní sedadlo (znatelné zlepšení), zadní nosič - vše orig indian.
Padáky Hepco and becker. Brašny Ends Cuio, Výfuky Rinehart (parádní zvuk, ale divím se, že sousedi po mě nehází kameny při cestě ráno do práce).
Recenze
Nad 5000 otáček má krásný vrchol a spoustu charakteru, který umocní nějaké laďáky - originál výfuky jsou moc tiché.
Motorka je obratná a zároveň velmi stabilní. Trochu jsem se bál pozice s předklonem k řídítkům, ale vyhovuje mi - neměnil bych.
Najel jsem na ní 13500 km. Pneu stále původní perfektní Pirelli Night Dragon. Bez jediné závady.
Zadní tlumiče nic moc. Původní sedadlo nic moc - už po 70 km/1h jízdy bolela zadnice - vyřešilo příplatkové komfortní sedadlo. Brzdy jsou dobré, když se používají obě. Samotná přední brzda při ostřejší jízdě je poddimenzovaná.
Je krásná a baví mě. I nějaký delší výlet jde realizovat. Zatím jen Maďarsko/Slovensko na dva dny cca 850 km.
Úhel náklonu není vyloženě špatný, ale vzhledem k ovladatelnosti se stupačka ozve brzy. Stačí se ale přizpůsobit a více se na ní hýbat.
Zvládá kochačku, ale i sportovnější jízdu. Nejlíp mu je na klikatějších okreskách. Ve městě mu to také sedí. Na dálnici raději ne.
Spotřeba do 5 litrů na 100 při běžném používání. Dálniční pčesun 140 km/h už si žádá skoro 7l.
Mám pocit, že lepší motorku jsem si nemohl koupit. Není dokonalá, ale to je dobře - volkswagen mezi motorkama jsem opravdu nehledal.
Dobrá volba! Moje zážitky s o něco silnějším bobikem podobné. Sedlo jsem neměnil a při delších jízdách to není taková hrůza - jak píšeš, člověk se musí do zatáček více hýbat . Padáky mám stejné (jednou už menene po highsider story ) a výfuky ladak origo Indian (před tím Remus). At dále slouží vlk v rouse berancim.
Nelze jinak, než za 10 !
pěknej je tak ať dlouho jezdí
Pěknej bobr.Jen super km.