Tak jsem si splnil sen že Střední školy, koupit si Dněpr Sólo který se tady tenkrát prodával nový.Je vcelku vkusně upraveny a hlavně s platnými doklady .
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Tak jsem si splnil sen že Střední školy, koupit si Dněpr Sólo který se tady tenkrát prodával nový.Je vcelku vkusně upraveny a hlavně s platnými doklady .Krásný zvuk a zátah z nízkých otáček. Prostě jako BMW z Šedesátých let
Motorku bych doporučil pro - Milovníkům starých strojů
Doplňky na motorce - Padáky,výfuk 2do1, zadní opěrka,plexistitek
Recenze
Zatím se poznavame.Na Dněpru nebyly blinkry, chtěl jsem nějaké dobové ,na burze se mi povedlo sehnat pekne motoblinkry ještě Polské socialistické výroby a sdružený přepínač na řidítka DDR vyroby.
A už si krásne bydlíme v teple
Tak mě se ten Dnepr osobně moc líbí. Jsem spokojený jak s úpravou tak s cenou.
Koukal jsem na to na krámě a byla to suveréně nejhůř udělaná motorka co jsem kdy viděl cena byla taky celkem neodpovídající inu máš asi jinej vkus, tak ať slouží
Ano prodávaly se zde od revoluce až do konce výroby v roce 2017. Prodejce dodnes nabízí nové Uraly. Sovmotcentr Pavel Kučera Rozhraní.V roce 1995 privatizovaná akciová společnost postupně rozprodávala části výrobního závodu, v roce 2008 byla těžce postižena ekonomickou krizí, konstruktéři ale pracovali dále (2010 dokonce předvedli dvoumístný malý automobil s motorem Dněpr MT-10), v srpnu 2012 získala podnik akciová společnost Kapital Indeks Grupp a pokračovala výroba náhradních dílů. V roce 2017 vznikla limitovaná série motocyklů Dněpr Vintage, čímž se historie značky uzavřela.
Zaujímavé,nevedel som,že sa to u nás predávalo.O Nortone viem. Ešte niečo mi uniklo z tých časov?