Koncem června minulého roku jsem psal, že nový karburátor je vyladěný. Závěr byl 1,5 otáčky na šroubech. Spotřeba klesla na zázračných 3,3 litru, což dávalo tušit průser. Dneska ráno jsem se odhodlal k menší údržbě. Přidání kousku pěny k nové baterii, aby se neodírala, kontrola oleje, kontrola svíček, namazání řetězu a dotažení šroubů. Venku jen 12°C, ale bylo to na práci akorát.
Svíčky jsou až příliš světle šedé. Najeto asi 2500km. To znamená přidat na volnoběžných šroubech. Jak to funguje, je napsáno třeba tady. Přiznám se, že po roce jsem to zapomněl. Víc vytočené = víc benzínu a tím bohatší směs. Nalevo bylo 1,75 ot. napravo 1,5 ot. Což je zvláštní, že by se to povolilo? Takže nastaveno po dvou otáčkách. Volnoběh budu ladit během dne.
Sice to bude zase trhač asfaltu, ale za horka bude vysoký, neseřiditelný volnoběh. Co se dá dělat.
Vlastník | PetrTravel | |
---|---|---|
Vloženo | 12.6.2022 | |
Aktualizováno | 25.6.2022 | |
Zobrazeno | 896x |
Ten šroubek by měl mít pod sebou pružinu, aby se nehýbal. Aspoň u Japonců to tak je.
..."To znamená přidat na volnoběžných šroubech"....na bohatosti směsi