Letos druhé tankování a opět spotřeba 3,3. To je o litr méně, než když byla nová! Pak se to dlouho drželo kolem 4,0.
Ten původní karburátor musel být od začátku vadný! Česká kvalita!
A je dost rozdíl, jestli ujedu na nádrž 400km nebo 515km!
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Šel jsem se podívat na svíčky, které jezdily na starém karburátoru.
To je úplná hrůza. Ale vypadají tak proto, že jsem jel desítky kilometrů na lehce zvýšený volnoběh. Tehdá jsem ještě nevěděl, že je díra v membráně. Př
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 09.07.2023 |
Uskutečněno:
| 09.07.2023 |
Tachometr:
| 40000km |
-
Překvapení bylo, že spotřeba klesla z 3,3 na 3,2. To je o celý litr méně, než na původním karburátoru! Navíc vypadají úplně stejně, jak předtím. To asi na té vzdálenosti a malé změně nastavení dává smysl.
Na různých st
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 09.07.2023 |
Uskutečněno:
| 09.07.2023 |
Tachometr:
| 42700km |
-
Potřeboval jsem dotankovat, abych věděl, jaká bude spotřeba s novým nastavením karburátoru na bohatší směs. Vzal jsem to tedy zkratkou přes Vysočinu. Chtěl jsem vidět, co zbylo ze stožárů na Studnici a jelikož byl FM poh
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 08.07.2023 |
Uskutečněno:
| 08.07.2023 |
Tachometr:
| 42700km |
Komentářů:
| 1x |
A jakej tam je karbec nyní?
Zajímavé zjištění, moje Jawa nejde přes 5 litrů, což je taky - myslím - dobré. To, že jsi měl vadný nový výrobek je smutné zjištění. Bohužel se to stává.