Příjemná na pohled, hravá do ruky, neohrožená na cestě. Parádní univerzální stroj pro profíka i hobíka.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Velmi hravá motorka na městské jízdy, kratší výlety, ale i zablbnutí na okruhu. Je to Honda, takže stačí měnit olej, pneumatiky a doplňovat benzín. Kdo hledá sportovní malorážku s ambicí cestovat, sportovně jezdit, tak pro toho je CBR650F ideální volba.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny kategorie, kteří rádi zábavu
Doplňky na motorce - Zatmavené plexi, teploměr oleje a venkovní teploty.
Recenze
Vzhled a tak celkově
Klasická trikolora, která je pro Hondu typická. Neurazí a ani neohromí. Barevná kombinace modro/bílo/červená je ideální na ježdění do dnešního provozu. Proč? Protože půjdete krásně vidět i z dálky a nezapadnete mezi 50 odstínů šedé. Samozřejmě je na výběr více barevných kombinací, špatná není ani červeno/černá, nebo celá černá. Viděl jsem dokonce už motorku i v bílé barvě. Nicméně, na barvu to nejezdí, že ano? Tudíž barva nehrála při mém výběru žádnou velkou roli.
Jak je to s výkonem
Jednoduše stačí. Předjedete, co chcete a co vám stojí v cestě. Kopec taky vyjedete a dokonce i rychle. Rozjezd, neboli zrychlení, je na sto (stopadesát) suprové. Prostě konkurenci na cestě moc nebude. Samozřejmě jako litr to netáhne, netáhne to ani jako sportovnější CBR 600RR, nicméně vám to na takové to blbnutí stačit bude. Dokonce i ve dvou se na tom dá jet a není to ani zdechlé. Ovšem praktické a pohodlné už taky ne. Nic víc a ani nic míň bych k tomu nedodal.
Spotřeba, na tu se nehraje
Kdo řeší spotřebu na motorce, je blázen a měl by si pořídit elektro skůtra/auto. Samozřejmě pro menší publikum - když chcete, uděláte 4.2 L/100 km (vyzkoušeno Praha - Valašské Meziříčí). Dokážete ovšem i druhý extrém, klidně můžete jet za 10 L/100. Na spotřebu se taky fakt nehledí. Jestliže chcete motorku na "denní" dojíždění, určitě bych volil z jiné kategorie, například Hondu NC, CB500X, nebo Yamahu MT3 a jiné podobné modely.
Pohodlí pro zadnici
Jsou mnohem pohodlnější motorky, ale i mnohem mnohem více nepohodlné. Tady je to takový zlatý střed. Neurazí a ani nepřekvapí. Ať už máte kevlarky, kůži nebo textil, vždy se vám tu bude dobře sedět. Není to jako v bavlnce, ale určitě těch 200-250 km na tom sedle vydržíte. Záleží tedy, jak dobře máte zocelenou zadnici. Trénovaní jedinci z endur/crossek proti sedlu nic jistojistě mít nic nebudou. A kdo chce, může si nechat udělat sedlo nové a pohodlnější. Nebo si rovnou koupit třeba Goldwinga.
Jo a sedadlo pro baťůžek tu je taky. Velikostně větší, než u Supersporťáků a hlavně razantně pohodlnější s více polstrování pro sedinku chudáka baťůžka.
Jízda a jízdní vlastnosti
Vibrace cítíte. Ne extrémní, ale cítíte je zejména na nohách. Ruce jsou v klidu, tam těch vibrací moc nejde. Ovladatelnost motorky je báječná, teda až na poměr otáčení. Ale tak co chcete, je to sportovní cestovní motocykl. Pokud máte dobré gumy (doporučuji Battlaxy) tak jízda. po našich krásných cestách je suprová, dokud tedy nevymelete nějaký výmol v cestě. To Vás ani tlumiče nezachrání.
Nejlépe se pak motorka cítí na krásné asfaltce, v zatáčkách na okrskách. Dají se s ní jet i dlouhé a nudné rovinky na dálnici, kde můžete machrovat, že to jede 230-240 km/h. Dokonce ani vítr vás nebude tlačit na hruď tak, jako u motorek stylu "naked".
Dobrá recenzia a k tej spotrebe by som sa vyjadril v dnešnej dobe tak, že naozaj záleží len na tom, ako človek ťahá za plyn! Prajem veľa šťastných kilometrov v sedle CéBéeRky... máš to u mňa za 10b
Veľmi krásna a zaujímavá motorka.Nechápem,prečo neuspela.
Veľmi krásna a zaujímavá motorka.Nechápem,prečo neuspela.
Veľmi krásna a zaujímavá motorka.Nechápem,prečo neuspela.
Hezký komentář . Vše co jsi napsal můžu potvrdit...Mám stejnou akorát barva matt black. Ať se daří...