Yamaha FZ1 Fazer (2007)

Vlastník Juice84man
Vloženo 5.6.2022
Aktualizováno 2.8.2022

Vloženo: 02.08.2022, Uskutečněno: 15.07.2022, Stav tachometru: 76800 km, Zhlédnuto: 14x

Miluju Slevomat! Ne, vážně. Miluju Slevomat. Za super kačky tam koupíte třídenní pobyt v Krkonoších s polopenzí a jednou luxusní večeří v hotelu přímo v centru Vrchlabí.

A tak se stalo, že jsme s Barčou vyrazili v pátek ráno směr Harrachov, Vrchlabí.Hotel Gendorf v centru vrchlabí je pěkný, malý hotel v historické budově a má i vlastní restauraci a wellness. Hezká budova, čisté a pěkně upravené pokoje a velmi příjemný personál.

Po povinném check-in a vyložení zavazadel jsme vyrazili na přehradu Les Království, kde jsem byl vloni na šestce s tátou. Musel jsem to Barče ukázat, protože je opravdu co vidět. Teda až na to zoufalé množství vody.
Večer, cestou zpátky do hotelu došlo na skvělou večeři. Objevil jsem ve Vrchlabí výbornou restauraci Veteran restaurant CarClub (https://mapy.cz/s/rafufuvezu). Skvělá kuchyně a perfektní obsluha. A nádherné prostředí plné automoto odkazů a předmětů spojených s tématem restaurace. Moc doporučuju!

Druhý den byla v plánu jako první návštěva Stezky korunami stromů pod Černou horou u Janských lázní. To se nám povedlo, počasí bylo perfektní. 45m vysoká věž se spoustou zajímavých informací roztroušených v celé délce stezky. Výhledy naprosto úchvatné.
Jako další měla být na řadě Sněžka lanovkou z Pece pod Sněžkou. Předpověď počasí sice byla dost nejistá, ale řekli jsme si, že to risknem a pojedem. V nejhorším pojedeme někam jinam. No, na Sněžku nedošlo. Už při příjezdu do Pece nás spláchl první déšť. Otočka, cesta směr Vrchlabí a domluva co podnikneme dál. Den teprve vlastně pořádně začal. Naštěstí jsme dešti ujeli, a tak padlo rozhodnutí k návštěvě hornického muzea v Harrachově.

Pod Harrachovem druhý slejvák. 20 minut schovávačka před vodou na benzíně, sušení motorky, helem atd. Dobrý. V Harrachově se mi podařilo najít super místo na zaparkování motorky pod střechou a bez poplatku. Mimochodem, to je to, co na motorce miluju. Když vyloženě nepřekážíš a neděláš problémy, většinou můžeš parkovat i na místech, kde by tě s autem rozhodně stát nenechali.
Hornické muzeum další skvělý zážitek. Průvodce tě provede přes 1,2km dlouhou trasou štolami skrz celou horu Ptačinec. Super prohlídka plná zajímavostí a muzejní expozice, kde člověk vidí spousty historických hornických předmětů. Dokonce i Barča si tohle užila. Pozor ale na jednu věc. Ve štolách, kde strávíte něco málo přes hodinku, je stabilních 7°C. Obleč se na to, jinak budeš klepat kosu.
Po návratu na denní světlo jsme chvilku přemýšleli, co s načatým odpolednem. Předpověď počasí moc optimismu nepřinášela... Padlo rozhodnutí zajet si do Liberce do Decathlonu pro nepromoky (ne, neměli jsme s sebou ani jeden. já ten svůj taky nechal doma, protože předpověď nic o dešti nehlásila na celý víkend) a nějaké teplé mikiny.

Už když jsme se blížili do Liberce, byla vidět stěna černých mraků, valící se naším směrem. "Barčo, ten Dekáč musíme stihnout dřív, než to spadne. Abychom stihli přejet ke Globusu pod střechu a zajít si na oběd." No, milé děti, nestihli jsme to. Při čekání u pokladny už jsem slyšel, jak déšť bubnuje do střechy. Takže k nepromokům přibyl ještě velký ručník, abych měl čím utřít to naše zmoklé Žofátko. Mraky nebraly konce, déšť taky nevypadal, že by toho chtěl nechat. Tak aspoň vyzkoušíme ty nepromokavý bundy, který jsme koupili. Kalhoty neměli... Než jsme přejeli pod střechu u Globusu, naše rifle byly durch. Nic, nevadí. Já to beru jako součást dobrodružství, vlastně skoro jako legraci. Jídlo v Glubusu tradičně fajn a aspoň přestalo pršet. Dokonce se začalo klubat Sluníčko.

Zpáteční cestu jsem tedy zvolil po dálnici do Turnova, pak Lomnice nad Popelkou, Nová Paka, Hostinné, Vrchlabí. Než jsme dojeli do hotelu, byli jsme kompletně suší. Aspoň se umyli broučci z motorky a z helem.

Nedělní program už nám bohužel nic dalšího nepřinesl, museli jsme pocpíchat domů. Takže nejkratší cestou domů. Jablonec nad Jizerou, Tanvald, Jablonec nad Nisou, Liberec a domů, do České Lípy.

Víkend naprosto super, plný zážitků, vzpomínek a legrace.

• Celodenní lázně pro Žofku

Dneska celodenní lázně pro naši Žofku. Kompletní očista včetně brzdičů a vzduchového filtru, výměna oleje, vyčistit a namazat řetěz, vyleštění komplet lakovaných částí včetně disků kol. Umytí i skrytých částí pod kapotam

Typ: Údržba
    Uskutečněno: 01.08.2022
  • WSBK Most!!

Děkuju moc mojí milovanované ženě, Barče. Tenhle splněný sen má na starosti ona. |-) Už od května měla koupené lístky na páteční tréninky superbiků v Mostě. Letos okořeněné o možnost volného vstupu do depa, prohlídn

Uskutečněno: 29.07.2022
  • Přezutí předního kola

Přední guma už byla fakt hodně po smrti. A po víkendu ve Vrchlabí, kdy nám v sobotu 3x pršelo už fakt nešlo jinak. Abych se bál jet na vodě a brzdil i MHD, to fakt ne. Volba padla na Michelin Road 6 GT. Velký nájezd, vy