Vlastník | OndraF | |
---|---|---|
Vloženo | 27.5.2022 | |
Aktualizováno | 8.12.2022 | |
Zobrazeno | 1 948x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
Vlastník | OndraF | |
---|---|---|
Vloženo | 27.5.2022 | |
Aktualizováno | 8.12.2022 | |
Zobrazeno | 1 948x |
Pěkná recenze. Letos jsem vyměnil PCX 125 za Nmax 155, ačkoliv jsem původně chtěl nějakou 300cc, ale po zkušební jízdě jsem 300cc zavrhl, protože ta obratnost je o hodně horší díky 60kg navrch a navíc dynamika je řekl bych dost podobná 155ce, alespoň v nižších rychlostech. Oproti PCX 125 je zase posun v dynamice znatelný. Na rovině dá nmax 125 km/h a pohodlná cestovní rychlost je tak o 15 km/h vyšší.
ač Hondař,uvažuju o ní-a´t složí
Hezká recenze a hezký skútřík. Všechno jsem pozorně přečetl a hodně věcí chápu stejně. Mám PCX se stejným vysokým plexi, na zrcátka jsem dal rozšiřovací plíšky, takže za sebe vidím teď už dobře, taky jsem dal 46l kufr a taky skútr používám na dojíždění do práce.
Jako spokojený uživatel PCX ale musím napsat, že ač NMAX nabízí některé věci navíc (a byl ve výběru), nakonec jsem při koupi upřednostnil lepší prodejnost PCX v budoucnu, nižší spotřebu (opravdu jezdím za 2,1 l) a hezčí design - za mě je NMAX takový "nijaký". Jediná reálná výhoda je podle mě těch 30 kubíků navíc, ale ne každý na to má řidičák - já ano, ale většina vlastníků 125 je nemá kvůli romu, že je to žihadlo, ale protože s Béčkem víc nesmí. Takže asi tak. A kotouč na zadku? To je mýtus. Měl jsem bubny vzadu ve Fabii, Octavii i na PCX a nebrzdilo to hůř, než novější auta a velká motorka s kotoučem. Ať Ti NMAX dělá radost