Dlouho vyhlížená kráska a dětský sen od mého mládí :)
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - První dojem ... úsměv od ucha k uchu ... ale ještě před tím, nastartovat ... ohřát ... jízdou prohřát ... plný plyn ... zavřít plyn ... a to mohutné dunění, které vibruje celým tělem (!)... úsměv od ucha k uchu.
Motorku bych doporučil pro - Honda CB 750 K Four je vhodná asi jen pro toho, kdo jí umí ocenit, chce klasiku a nepředělá jí na nějaký samodomo CafeRacer paskvil.
Doplňky na motorce - NIC!
Na motorce byly (a stále jsou) navíc jen zadní progresivní pružiny, díky kterým není Honda tak houpavá v zatáčkách
Recenze
... může za to ten starý plakát, který byl vytržený z nějakého západo-německého časopisu (i v galerii) a já na něj doma pořád čučel ...
Hledali jsme se mnoho mnoho let!
JÁ ... náročný na každý detail, chtějící Evropskou verzi motorky na papírech a hlavně lásku na první pohled (asi stará škola)
ONA ... prostá zásahu domácího tunera, dobrý stav Evropské verze, prahnoucí po milém a hodném páníčkovi!
No kombinace k pohledání :) která mě stála víc než dekádu let hledání.
POVEDLO SE!!!
Vše, co tato klasická motorka ztělesňuje je jen a jen pozitivní (zavírám oči nad funkčností brzd), Každý kilometr po Vás chce, abyste jí řídil, žil s ní, cítil to teplo, které sálá z motoru, cítil každou díru a kanál, který s ní vymetete.
Motorky se staly mojí vášní, kterou mě moji úžasná žena toleruje a ví, že když mizím z domu, mizím za milenkami do garáže. A tahle milenka je moje zlatovláska … ufff, to je už trochu úchylné!
Překvapila mě svojí vlídnou povahou, se kterou se dá i cestovat na delší vzdálenosti. Motor si nechá líbit i nižší otáčky a ergonomie za řídítky je i pro mě (187 cm) příjemná. Trochu je znát váha motorky a hlavně úzká (evropská) řídítka, takže si musím dávat hodně pozor na manévrování na místě nebo sundávání z hlavního stojanu.
Přejeme si vzájemně hodně společných zážitků a kolama vždy dolů!
krásná mašina
drive japonska masovka a ted neskutecnej kousek. To uz asi zadna moderni nezopakje.
PANÍ motorka...
... a není co dodat.
Ho**o, to NENÍ motorka!
To je dvoukolový ŠPERK !!!
Nádherná klasika, přeji ať dělá spoustu radosti.
krásný stroj