Mnou pojatý dvoutaktní “prequel” k nynějším Kawasaki Kx 250/450 xc
Výška jezdce: 180 cm
Doplňky na motorce - Bezhrazdová řiditka, kryty páček, kované pačky apico,kryt motoru a přepakovaní, doma Racing koleno výfuku, ims nádrž, sdg sedadlo, zadní kolo s 18” Excel ráfkem, Domino gripy, samo-domo boční stojan
Recenze
Motorku jsme pár let používal jako klasické mx, po časem jsme přišel na to, že ježdění stále dokola po uhlazené trati mě přestává uspokojovat. V továrním stavu tahle motorka ovšem není ideální na to mé ježdění. Vzhledem k tomu že tou dobou jsem nemohl natrefit v inzerci na nic ideálního, Japonci 2t endura už léta nedělají a evropským motorkám jsem nikdy úplně nepřišel na chuť, navíc jsem kawu jako dlouholetého spolehlivého parťáka nechtěl ani prodávat, tak jsem započal přestavbu na crosscountry. Začalo to kompletní g.o., laborovalo se s odpružením, koupilo se 18” zadní kolo, kryt motoru a přepakovaní je z husqvarny, přibyla i 3.2 Gal. Velká nádrž, proběhla změna převodu a par dalších úprav které jsem čerpal na forech z USA, kde přestavby tohoto typ jsou relativně oblíbené a informaci tam je spousta. Za mě se motorka po přestavbě ovládá tak jak jsem od ní chtěl, do budoucna ještě plánuju vyzkoušet závaží na zapalování, které by mělo uklidni a vyhladit spodní pásmo otáček, otázkou je jestli mi to bude vyhovovat, pak reklus auto.spojku a nějakou enduro výfukovou koncovku.
Edit: Motorka je doplněná o koncovku z exc 300 2017, po lehké úpravě sedí bez větších problému. Má představa byla, že díky její délce a většímu množství vaty se trošku uklidní její zvukový projev i za cenu lehké ztráty výkonu. Ve výsledku se pocitově žádná ztráta výkonu nekoná, možná to jede i trochu lépe při nízkých otáčkách, ale rozdíl je nepatrný.