renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa RVM Scrambler 500 (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fazer-FZS
Vloženo 18.3.2022
Aktualizováno 18.4.2024
Zobrazeno 5 997x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


RVM 500 by Jawa Scrambler, láska a jasná volba na první pohled. To, že jsem zvolil červenou barvu bylo v mém případě zcela jasné.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Rimoto (Třebíč)

Výška jezdce: 177 cm

První dojmy - První jízda byla úžasná, jak kdybychom spolu najezdili tisíce kilometrů. Vše na svém místě, nic jsem nemusel hledat. Posaz na stroji je pohodlný, řidítka vysoko. První dobrý dojem bylo též pěkné zpracování stroje. Kvalitní komponenty, tlumiče Kayaba, brzdy Nissin, vstřikování paliva Bosch, ráfky Akront. Jako slabina se jeví hůře čitelný display TFT.

Motorku bych doporučil pro - Kdo hledá pohodlí, čitelný stroj a pohodu za řidítky je to fajn volba.

Doplňky na motorce - Magnetická krytka zámku sedla, vytvořeno home made.
Montáž botičky na boční stojánek.
Montáž madla.
Montáž držáku mobilního telefonu.
Instalace TPMS

Průměrná spotřeba - 3.503 l/100km

Recenze

O zkušenostech z provozu stroje je příliš brzy psát, prvních 70 kilometrů je ve znamení záběhu.
Motorka se lehce ovládá, velmi příjemný posaz, řidítka vysoko.
Motor má chuť táhnout, zatím záběh a lehká zátěž.
Brzdy zatím není moc potřeba, motor to zvládá ubrzdit.
Zámek sedla je nešťastně umístěn zespodu zadního blatníku, kolo do něj hází borčus.
Po téměř 200km záběhu se motor pěkně rozchází a má chuť vytahovat kopce na šestku, většinou mu ulevím podřazením na pětku. Začínají si sedat i brzdy už jsou ostřejší. Dle návodu k obsluze je tlak v pneumatikách 2,0-2,3 přední kolo a 2,2-2,5 bar zadní kolo. Po dofouknutí na horní hranici tlaku je moto hodně tvrdé. Snížil jsem tedy 2,0 a 2,3 bar.
Upozornil bych na netypické uzavírání sedla motocyklu. Na většině zobrazovaných fotek na netu jsou sedla špatně nasazena, projevuje se to velikou vzdáleností mezi sedlem a hliníkovým krytem. Zároveň dochází k prohnutí sedla a velmi obtížně se to pak vrací na držáky sedla.
Sedlo se tedy NEZAKLAPUJE (klasika) ale POSOUVÁ a zároveň přitláčí k motorce až dojde k zajištění sedla.
Ještě bych upozornil na nevhodně utažený svorník držáku řidítek, měl by být směrem k světlometu dotažen a k nádrži otevřen.
Nový poznatek ohledně ukazatele rychlosti, proměřuje do plusu. Při rychlosti 50 km/hod ukazuje o 4 km/hod méně a se vzrůstající rychlostí se rozdíl zvětšuje. Nainstaloval jsem digi tacho Sigma Moto 18.12. je to vychytávka se spoustou zajímavých údajů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sir_CHerokee
Sir_CHerokee napsal 17.12.22 v 16:58

Taky by mě zajímalo, odkud je to příslušenství a zkušenost s ním. Třeba ta papuč na stojan nebo kontrola tlaku v pneu... díky. A co po sezóně? Bez problému?

Fyro
Fyro napsal 18.09.22 v 16:03 10b.

Design je špice – ten letmáč a dráťáky

Pepik121
Pepik121 napsal 14.07.22 v 15:29

Ahoj
Chtěl bych se zeptat na doplňky k této motorce.
Nejvíce mě zajímá ten zadní nosič, ale v podstatě si rád počtu o jakémkoliv příslušenství.
Pokud by to bylo možné prosím i o odkazy.
Po přečtení tohoto příspěvku jdu vyrábět krytku na zámek sedla , magnet už mám v kapse, zbytek zvládne kamarádova 3D tiskárna.
Přeji šťastnou cestu a pěkné zážitky s touto motorkou.

wild38
wild38 napsal 06.07.22 v 07:35

@Targus a co zkusit nějakou polarizační fólii na dipslej?
Jinak přeji mnoho štastných kilometrů, motorka je to designem fakt neokoukaná, cenově oproti péráku nesrovnatelná, když konkurenční RE stojí o třetinu mín a přitom o cca polovinu doma v indii...

Marty93
Marty93 napsal 13.06.22 v 20:06 10b.

Špicózní design.. Nebejt mejch předsudků k RVM tak to je žhavej kandidát

Více komentářů



TOPlist