PROFIL MOTORKY

Brixton Felsberg 125 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bobeš_02
Vloženo 19.12.2021
Aktualizováno 19.12.2021
Zobrazeno 1 585x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální, nízká a spolehlivá motorka s minimální spotřebou a velkým dojezdem.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Palace (Klánovice)

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Brixton BX 125: V tu dobu nebyla k sehnání za rozumnou cenu. Líbil se mi víc terénní vzhled.
Honda CB 125F: Jiný vzhled. Cena. Má ji kamarád.

První dojmy - Po první jízdě, která se konala 25.února 2021 z Prahy směr Poděbrady a dál, jsem měl z motorky smíšené pocity. Byla to moje první motorka se vstřikováním, a tak jsem byl zprvu překvapen krouťákem v nízkých otáčkách a velikou citlivostí na sebemenší pohyb plynu. Díky tomu je motorka svižná ve městě. Dále pak spotřeba, která se pohybuje pod 3 litry.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil hlavně začátečníkům nebo mírně pokročilým jezdcům, ale i pro motorkáře, kteří ocení její vzhled. Dále lidem co potřebují motorku do města a nechtějí skútr. Postavám nižšího vzrůstu a tím myslí fakt malého klidně pod 150 cm. Pro holky i kluky co nechtějí jezdit na silnici.

Doplňky na motorce - Nová žáruvzdorná omotávka v hezčí olivové zelené
Vejfuck prasákovič XD

Recenze

Vyjezdil jsem se už na třech motorkách a hledal jsem nějakou další, která by mě dala přesně to co potřebuju. Protože jsem ještě student, tak hrála roli samozřejmě pořizovací cena, ceny dílu a na prvním místě spotřeba. Pídil jsem se po různých typech a značkách, ale ani jedna se mi nelíbila vzhledově a navíc jsem si nedovel představit na ní sedět. Výběr mi značně stěžoval typ motorky, protože jsem nechtěl žádnou zalehávačku. Tím se nabídka scvrkla na pár motorek. Hledal jsem spíše něco podobného enduru nebo motárdua, ale z vlastní zkušenosti jsem věděl, že to nebude na delší cesty (co se endura týče). Při výběru z nich jsem byl dost na vážkách.
Pak to ale přišlo. Po delším brouzdáním internetem jsem objevil přesně ten typ motorky co jsem hledal. "Scrambler". Po procházení fotek krásných a povedených přestaveb a staveb motorek jsem narazil na značky Mash Motors a Mutt Motorcycles , které vyrábí motorky tohoto typu, ale jejich pořizovací cena mě od těchto značek opět odradila. Druhý den jsem objevil třetí z doposud mě neznámých značek a tou byla Brixton Motorcycles (doporučuju projít si všechny zmíněné stránky). Zde jsem objevil nádherné dvacky za úžasnou cenu. Poté se jich pár vyrojilo na inzercích a bylo jasno, že jsem u konce hledání.
Koupil jsem ji po prvním majiteli, kterým byl starší pán co s ní jezdil kousek za Prahu na chatu. Motorka byla v parádním stavu a najeto měla pouhých 2200 km. Prodejce mi na místě uzavřel pojištění a mohl jsem vyrazit. Při výjezdu z Prahy mě zarazila pružnost malého jednoválce a veliká citlivost na sebemenší pohyb zápěstím. Po příjezdu do Poděbrad jsem zastavil přemýšlel na tím, co může dělat ten hluk co jde od řetězu. Nemohl jsem na to přijít. Až po příjezdu dom a sundání krytu pastorku jsem zjistil že kluzák řetězu vzal rychle za své a celá řetězovka též. Vyměnil jsem všechny části a byl klid. Mohla začít sezóna.
Už před zahájením sezóny jsem jezdil, poněvadž mi počasí přálo. Projezdil jsem skoro celé okolí domova. Jezdil jsem do školy, i když to mám kousek pěšky, ale projet se hned po škole je vždy třešničkou toho dne. Za dobu co jí mám jsem na ní najezdil něco kolem 9000 km. Z toho jednu skoro celou tisícovku zvládla za skoro celý týden, kdy jsme společně s partou vyrazili na trip po republice (Čáslav - Hoštice u Volyně - Volary - Černá v Pošumaví - Jindřichův Hradec - Znojmo -Mikulov - Blansko - Vysoké Mýto - Hořice). Krásně se na ní cestuje a člověk z ní není prkenej XD. Posed za širokými řídítky vám dodává pocit majestátnosti a požitku z jízdy dává úplně jiný rozměr.
Motorka sice s originálním výfukem jezdí kolem 100 km/h, ale na dálnici do Brna zvládla rekordních 120 km/h. Po výrobě koncovky se mi zvedla akcelerace a max. rychlost na trvalých 100 -110km/h.
Jízdní vlastnosti mohu hodnotit na jedničku. Motorka je vybavena jednobodovým vstřikováním, brzdovým systémem CBS (kombinovaným brzdovým systémem), USB portem pro nabíjení (už z výroby), digitálním rychloměr s ukazatelem najetých kilometrů a stavu nádrže krásně zasazený do jednoho budíku s dominantní ručičkou otáčkoměru vytváří krásný celek.
Ve městě je sní radost jezdit. Dostane se všude, na křižovatkách až tak moc nezaspí a nemá problém ani v hustém provozu. Na silnici si také vede dobře a nejlépe se cítí na okreskách a silnicích nižších tříd. Dálnici také zkousne, sice s odporem, ale v nouzi se dá přečkat. Po testu v terénu mohu říct, že zvládá skoro vše co jí přijde do cesty, ale člověk musí mít na paměti že je to dvacka s malým výkonem. Proto bych ji doporučili na lehký terén (lesní, polní cesty, cesta k písečným lomům nebo chatě). Těžší terén také zvládne, člověk je limitován svodem výfuku, který není nijak chráněný.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kabčo
Kabčo napsal 24.12.21 v 11:22 10b.

Pekná moto, ja som mal pôvodne objednanú čiernu, potom som zmenil na zelenú v poslednej chvíli Jo tá omotávka výfuku rýchlo stratí farbu, tiež som menil. Tak nech ti dlho a dobre slúži

Bobeš_02
Bobeš_02 napsal 22.12.21 v 18:54

Díky všem

nexus
nexus napsal 22.12.21 v 11:13 10b.

pěkná taky jsem ji zkoušel

Cormac
Cormac napsal 22.12.21 v 10:06 10b.

maroche
maroche napsal 22.12.21 v 09:25 10b.

Super stroj, tiez som nad tym uvazoval, ale skor nad Brixton Felsberg 250 (2021). Paradny opis moto. Nech sluzi, co najviac. Vidim, ze ty si mlady motorkar a ze vies aj co-to na nej opravit aj sam. Super!

Více komentářů



TOPlist