Suzuki V-Strom, osvědčený držák, příjemná spotřeba a... mě se ta nová prostě líbí
Motorka koupena od FIRMA:M.C.F. cz (Slušovice)
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Velká, těžká, hlavně ve dvou s plnými kufry, mám holt krátké nožičky, ale po rozjezdu se vše ztratí a zůstane "rohlík" ve tváři a co víc psát, vyšly spousty testů a recenzí. Snad jen to sedlo mohlo být tak nějak pohodlnější...
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří mají dlouhé nohy, 850mm sedlo... jinak je to hodná motorka, když nadstavíš Céčko průběh výkonu ;-)
Doplňky na motorce - Sada kufrů (hliníkáče jsou super, tam se toho vejde), tankbag a vyhřívané rukojeti, víc není potřeba. Padací rám, hlavní stojan, kryty páček, ledkové blinkry a třeba tempomat jsou v základu. Pak možná ten originální výfuk, vypadá jak bojler...
Recenze
Chce to po mě nějakou recenzi, no, pořád srovnávám s minulou hondou CBF 1000. Dřív jsem jezdil převážně sám jednoválcové endura a nyní obrat o 180° s manželkou v 95% ve dvou na oné hondě. Každá motorka má svoje přednosti a zápory. Chtěl jsem se tak trochu zase vrátit V-Stromkem do endura, ale tohle je samozřejmě něco úplně jiného. Ono to není ani v jednom na nějaké skotačení v terénu a samozřejmě je mě jí líto ničit, na to ta motorka není. Dopravit se nějakou "zkratkou" na místo určení a setřít pot z čela, že se nic nestalo, vo tom to je Podvozek a brzdy super, pohodlí (vibrace), v tom bylo CBF na delší cesty (Šírava, Alpy) příjemnější.
Nádherná motorka.
Skvělá barevná kombinace. Na cestě nádherně sedí, jak na klejích.
Užívej cestování single i ve dvou. A hlavně kolama dolů
Ať slouží ke spokojenosti dobře a dlouho
a vždycky kolama dolů
. Co se týká terénu... dokáže neuvěřitelné věci, je to spíš otázka co zvládne spojovací článek mezi řidítkama s sedákem
. R