Výměna oleje, gufer a pouzder ve vidlici, vyleštění trubek od drobných oděrek.
Naposledy měla výměna proběhnout v r. 2019 což by odpovídalo stavu vylitého oleje. Truchu s podivem byly použity gufera a prachovky SKF v autorizovaném servisu. Moc toho nevydržely jak u náhrad bývá zvykem. Taky to bylo složeno tak, že každá vidle měla jiný rozsah tlumení.
Po zkušenostech co jsem dělal vidlice používám pouze originál gufera a futra. Olej jsem použil Ohlins 40 cSt namísto originálu SS-55 36,8 cSt, takže má malinko vyšší viskozitu. Hlavně tlumení ma nastavený potřebný rozsah 4a1/4 ot.
Ještě menší poznatek u modelu 04-05 jsou pružiny 0,88kg/mm což je dobré, tak pro někoho kolem 65Kg nejlíp s výstrojí.
Je potom problém nastavit SAG do nějakých 33% (1/3) zdvihu cca 40mm na cestu je to ještě vyhovující .Sám vážím 77Kg a mám předpětí na 12ot! z 15.
Pro někoho kdy váží více a potřebuje SAG na okruh 25% už jsou tyhle pružiny nevyhovující.
Příští výměna oleje a gufer bude tedy včetně pružin z ročníku 06-07 ,které jsou již 1,00kg/mm.
Vlastník | Lapchik-54 | |
---|---|---|
Vloženo | 10.11.2021 | |
Aktualizováno | 7.10.2022 | |
Zobrazeno | 2 394x |