Něco málo ze servisu a údržby.
Výměna kotouču Brembo ORO + destičky Brembo SA. (originální kotouče Yutaka už mají problém s dostupností) ,odstraněny vibrace při brždění ,kotouče už byly díky zatuhlým nýtům nepravidelně probržděny.
Výměna řetězovky ,jelikož šlo o původní sadu starou 18 let s nepravidelným vytaháním řetězu byla to nutnost. Jak jsem zjistil přední kolečko bylo 15z. Chtěl jsem zachovat původní poměr a to 16:40z sáhnul jsem po JT + řetěz DID ZVM2 Gold. Na drážky předlohové hřídele a řetězové kolečko použit mazací tuk BERNER MOS2 (lithium, molybden) na vysoké tlakové zatížení.
Zadní blatník + držák RZ vrácen do původního stavu.
Gripy DOMINO + páčky M-style
Montáž Gipro DS oranžový sedící k podsvícení přístrojovky. Pro sichr namontován ještě ukazatel dobíjení OK moto. Což se v zápětí ukázalo jako prozíravost ,protože do týdne umřel stator
Výměna statoru což je tady ve zhruba 30 000Km pomalu servisní úkon. Zrepasovaný a převinutý u PE Moto ,Petr Mareš. Opravdu nádherná práce v porovnání s originálem Honda. Zkontrolovaný regulátor dobíjení
Výměna oleje Motul 7100 +chladící kapalina Motul Motocool ,zároveň proveden test detekční kapalinou na případný výskyt CO2 v chladícím okruhu znamenající závadu těsnění pod hlavou případnou prasklinku hlavy.
Prasklá podsedlovka vyměněna za jinou, nalakována + nové polepy. Naštěstí se dá ještě sehnat nepoškozená a originální.
Vyleštění výfukových svodu.
Kontrola elektro instalace ,hlavně bolestivých konektorů svázaných + pólu i - pólu. Vypinování kontrola, zbavení oxidace.
Teď ji můžu odstavit do obýváku aniž by dělala ostudu
-
Brembo ORO desky SA
-
Nový lak podsedlovky s polepy
-
původní unavená řetězovka
-
leštění svodu
-
originál držák RZ
-
gripy Domino + Msytle páčky
-
vypinovaný svázaný + pól
-
mrtvý stator
-
pravený PE Moto
-
Gipro DS + OK moto
-
kontrola kabeláže
-
nový tank pad