PROFIL MOTORKY

Honda VT 750S (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hilts
Vloženo 25.6.2021
Aktualizováno 25.6.2021
Zobrazeno 1 925x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Hezká spolehlivá motorka na klidné ježdění s klasickým posezem. Není to chopper i když to má základ v Shadow.

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Nejdřív jsem si řekl, že to je těžká kráva s malým rejdem. Po první jízdě jsme si sedli a na konci delšího přejezdu mi docvaklo, že tahle "milenka" je skoro stejná jako ta před tím, jen je mladší, s většíma válcema, větší divoška a větší silou.

Motorku bych doporučil pro - všem :-) asi pro obry to bude malé , pro mlaďochy moc zastaralé a slabé, pro holky moc těžké. Ale jak píšou, je to i pro holky, začátečníky (no těm bych doporučil něco lehčího) nebo jen pro někoho kdo nechce jezdit s mastodontem s rychlostma mimo policejní hranice. Spotřeba je příjemná pro takové to resetování hlavy po večerech nebo víkendech (nežere to jako auto) a ani delší cesty nebudou utrpení.

Doplňky na motorce - plexi, boční brašny, zadní opěrátko s nosičem..

Recenze

Je to nízkootáčkovej buchar, po první delší cestě s batůžkem mě bolí předloktí ( poladím mírnou změnou řidítek). Posez klasický s nohama dolů, na semaforem mám paty na zemi.
Váha je cejtit, navíc to má malej rejd - ještě hledám jistotu (např pomalu přes kruháče nebo do rozjezdy do pravých úhlů)
Krouťák je znát, ale řadit to potřebuje. Má to 5ku, taktak 5ka v obci (přezrálých 50kmh), ale lepší je podřadit pro lepší vystřelení od cedule.
Do 120kmh je to raketa, pak už to moc nechce (ale i do kopce to pak zrychluje i ve dvou) - takže předjíždění plechovek je v těch rychlostech do 120).
Na dálnici nemá problém držet 130-140.

Není to chopper, je to sportster - i když na základu staré Shadow.

Je to takové holátko - jeden budík s malým řádkovým displejem. Ale umí ukázat hodinky! Tlačítkem z boku se přepíná zobrazování - celkové km, trip1, trip2 a hodinky)
Nádrž ma odendávací špunt (jako bylo na jawách) ale i se zámkem - narvete poměrně dlouhej a drahej klíček (s chipem), pootočíte a v ruce vám zústane zátka , která se nedá nikam rozumně odložit.

Brzdy za mě v pořádku - v zadu slabý buben , vepředu kotouč. Brzdí to tak akorát i ve dvou, do smyku to musíte zmáčknout (to mi vyhovuje).

Podvozek/tlumiče mi přijde ok, prdel po delší jizdě nebolí, zadní tlumiče mám na střední poloze. Přední 19" kolo přejede i rozsekané okrsky bez nějakého většího drncání.
Ještě budu laborovat.

Spínačka je z boku - na klíčích jsem vozil dálkové otevírání garáže a fléru (hadrový přívěšek). Při první jízdě mi to zničilo (vyklepalo z domečku elektroniku) ten dálkáč, flérá ve větru lítá a oplácává okolí.

Boční stojan se nedá štelovat a přijde mi malý jak výklonem (motorka je celkem na kolmo) tak ploškou nožky, radši bych víc vybočenější a robustnější. - Náchylný na rovinatost a podklad (na podmočenou trávu nebo hlínu bych asi dal podložku) - namontuju nějaké zvětšení patky a hledám nějakou alternativu s větším bočním náklonem.

Spotřeba je díky vstřiku příjemných 3,5-4l, na nádrž začne blikat oko po cca 220km (250, záleží na jízdě a zátěži)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jawatar
jawatar napsal 29.06.21 v 18:26 5b.

Papiboy prozřel,celkem ho chápu,tyto stroje nejsou na zábavu,prostě nuda na dvou kolech.
To SV 650 plně chápu!

BETTER
BETTER napsal 29.06.21 v 15:52 10b.

Pěkný bike

Bloodhawk
Bloodhawk napsal 29.06.21 v 09:49 10b.

Dobrá volba. Ať dělá jen radost.

papiboy
papiboy napsal 27.06.21 v 11:52 10b.

Nedal som body, ale napravím to, jasných 10.
A pridám aj pre mňa dnes už nostalgickú fotku môjho Stabiláčika:

papiboy
papiboy napsal 27.06.21 v 11:31

Vlastnil som ho 3 sezóny, lebo ma kamaráti nahovorili, že už som starý a dozrel som na zmenu (mal som 60).
Pred VT 750 S som ale jazdil dlhé roky Hondu CBF 1000 a veru VéTéčko som nazval po pár dňoch Stabiláčikom.
Akože výborný motocykel pre pohodovú jazdu, len zrýchlenie nula-celá nič a len tak-tak som z neho dostal 150 km/h, pričom od vibrácií nad 130 km/h sa to už išlo rozpadnúť. Na diaľnice rýchle zabudnúť...
S VéTéčkom som inak nemal ani najmenšie problémy, detaily dokonalé, napr. parádne 52-špicové kolesá, čo som vedel mimoriadne oceňiť. Veď napr. v minulosti na Guzzine sa mi rozsypalo špicové koleso vzadu a vtedy som si povedal, že srať na "klasiku", špice na cestu už nikdy, jedine do terénu ...
VéTéčko mi vrátilo dôveru vo vypletané kolesá.
Napriek tomu vyšlo najavo, že kamaráti ma zle odhadli, som na podobné kópie "amerík" ešte nedozrel, veď mám len 65.
VéTéčko som teda predal, pár sezón už mučím Suzuki SV 650, ale možno príde čas, že si VéTéčko kúpim znova.
VT 750 S je vlastne skrátený Black Widow, teda sekundár je reťaz, ale posed je normálny ľudský "neamerický"

Více komentářů



TOPlist