Neskutečný potenciál síly, bezedná chuť jet, s maximální trpělivostí motor čeká na každou příležitost, kterou dostane.
Motorka koupena od FIRMA:LTR moto (Vršovice (Praha 10)) - Skvělá domluva, neuvěřitelná vstřícnost, ochotní, příjemní, ví,co nabízejí, znají historii motorek, maximální důvěra.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XR: Je to parádní Sir z britských ostrovů, ale...Fazer je prostě Fazer.
První dojmy - Fakt první dojem? "Tvl, to je ale bestie..." První jízda od prodejce do doupěte (cca 170 km v občasným deštíku) v naprostým klidu, v okamžitý souhře a důvěře, v těžký pohodě,
Motorku bych doporučil pro - Nej ve všech směrech je pro mě! To je snad jasný. Chtít a mít by ji měl někdo, kdo má už nějaký kilák zahryznutý, kdo má víc než málo zkušeností, a hlavně ten, kdo se zastrčením klíčku do zapalování nevypíná hlavu.
Doplňky na motorce - Nepřehlédnutelný doplněk je výfuk Laser. To je totální zemětřesení. Při nastartování na čerpačce skoro opadává omítka.
Naštěstí není okufrovaná. Nějak se mi to k tý střele nehodí.
Recenze
Vůbec nevím, proč se mi tyhle události dějí právě takhle, ale zase stačila fotka v inzerátu. Motorka byla jiná, než všechny ostatní fazery. Naprosto kompaktní vzhled, těžiště narvaný dopředu a dolů a tomu přizpůsobená i jakoby před jezdce nahrnutá nádrž, bytelný rám a kyvka ve tvaru, že první, co mě napadlo, bylo "objímající kyvka". Chladič i s krytem umístěný víc vpředu u vidlí zaplňuje prostor mezi předním kolem a motorem, takže umocňuje ten vzhled jednolitosti bez přerušení. Sedlo ve sklonu k nádrži, vyšší posez a stupačky, co zlomí nohy do sportovní stylu. Překvapily mě poměrně široký rovný řidítka. Budík i displej jsou jednoduchý, dobře čitelný, údaje naprosto dostatečný, ovládací prvky dobře dostupný.
Ohromující technický údaje: japonská výroba, stříkačka s výkonem 110 kw, brutální krouťák 106 nm, hmotnost pouhých 220 kg. Waauuu...
Naprosto klidný projev v minimálních otáčkách, zátah odspodu, výraznější charakter sportovního než cestovního stroje, ke svý síle by mohly být jedovatější brzdy.
Co od motorky člověk chce, to si vezme z nádrže, odhaduju od 6ti litrů na sto.
Terén určitě ne, město bez mrknutí oka, lahůdka bude přehledná krajina s dobrým asfaltem, technický pasáže, rovinky, který budou v zádech dřív než jedno nadechnutí.
Motorka s hodně dobrým laditelným flat-plane 4 válcem. Upravoval jsem tenhle motor v FZ1N a zpřevodoval ho více do síly (primární kolečko 15T a rozeta 48T). Po těch úpravách je to teprve skutečná bestie.
Vilík[url=https://www.motorkari.cz/tema/?t=202901&pgr=210#goto10262984[/url] za deset!
Reciprocita muší bejt!!!
Krásný Fazer užívej
Motorka je krásná, o tom žádná
Ale jak to, že nikde není foto majitelky?
Moc pěkná