PROFIL MOTORKY

DAYI E-Odin (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník L6L
Vloženo 2.5.2021
Aktualizováno 11.5.2021
Zobrazeno 2 828x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 4.8

Popis motorky


E-motorka vhodná na meziměstský provoz, na dlouhé výlety není, dlouho se nabíjí.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Evoke Urban S: důvod neuveden
Rieju NUUK: důvod neuveden

První dojmy - Moderní vzhled i pohon, působí robustněji, přesto se dobře ovládá. Má i zpátečku, akcelerátor (plyn) reaguje plynule bez tvrdého projevu, odpich mašiny je velmi výrazný, stejně jako zadní pneu. Nelíbí se mi osobně přeumělkovaná kapotáž s prvky, které ničemu neslouží, pouze k modernímu vzhledu. Zvuk jsem přidal, je ze stojanu na 107 km/h za necelou sekundu, je tam i patrná rekuperace jakmile je puštěn plyn.

Motorku bych doporučil pro - každodenní dojíždění nebo na kratší výlety do 130 km.

Doplňky na motorce - talismánek Pandička, poděkování čínským pracujícím. Splašené brzdové potrubí bylo úhledně a funkčně svázáno stahovacími páskami. Překreslena šroubová spojení lakem na nehty. Dva páry oranžových odrazek (na rameno a včelí plást). Box Givi 360 s plotnou přibastleno na AL jäckl i držátko na kufru.

Recenze

Cenově dostupná elektrická mašina s evidovaným výkonem 6 kW s kapacitou aku 7,2 kWh. Zátah je plynulý, výrazný i při vyšších rychlostech - skutečný výkon je vyšší (nejméně 8,5 kW s maximálním krouticím momentem téměř v celém rozsahu). Elektronická "převodovka" je omezovač příkonu, kdy rychloměr ukazuje při R. 4 km/h, 1. 47 km/h, 2. 86 km/h a 3. 107 km/h a dál nezrychluje. Odemykání řídítek a příprava k jízdě mechanicky klíčem, jak mile archaické. Ovládání je pouze na řídítkách.
Rekuperační brždění je velice příjemné a funkční, stupňuje se po lehkém namáčknutí L (přední) nebo P (zadní) brzdy.
Na 3. jsem už 108 uháněl, ale chce to příznivé podmínky, buď s-kopec nebo vítr v zádech. Uvidím jak je ukazatel pravdomluvný oproti radarům a GPS, taktéž dojezd.
Kapotáž je z plastu ABS, dají se doma vytisknout náhradní nebo líbivější díly. Z vzhledu nejsem příliš odvázaný, jsem příznivce jednodušších linií až minimalismu (např. se mi líbí Rieju Nuuk Urban a nikdy nezapomenu na Super Soco TC), už je ufiklý falešný kryt řetězu a přelepil jsem nálepku TRUST, kdyby byla česky, možná bych ji tam nechal. Originální šrouby a vruty jsou v khaki barvě (asi pochází z nevyužitých armádních zásob), tak sem je jako správný pacifista musel přebarvit, měl jsem doma zlatý sprej (vruty okolo Naděje), pak mě napadl červený lak na nehty.
Osvětlení je celé v LED. Osvětlení motorky je 1. jen přední parkovačky, 2. zadek a přední parkovačky = denní svícení, 3. zadek a potkávací. Vyzkouším ještě reakci na dálková světla. Směrová světla pouze signalizuje na displeji, ovládají se pouze ručně, i výstražné blikaní.
Displej zobrazuje (viz zvuk motorky) stav akumulátoru (10 čárek), proudové toky (1 až 12 × 10 A), rychlost (km/mph), ujetou vzdálenost (celk., výlet A, výlet B), hodiny, jízdní mód (P, R, 1, 2, 3).
Dodává se s držákem mobilu se zásuvkou USB, držák jsem odmontoval a USB přidělal jinak.
Úložný prostor je na lékarničku pod sedadlem a v nádrži na doklady, nabíječku, malou svačinu, kde že loňské sněhy jsou, v TC jsem převážel 5 l mléka ve skle a zbylo místo i na bublifuk. Na kufry je příprava v podobě M8 závitových párů děr na každém držáku za sedlem.
Nabíječka na 220 V s výstupem 72V a 10 A s větráčkem, tak mírně hlučí. Přívod je klasický PC kábl, atypický výstup se připojuje nad zadním tlumičem na levém zado-boku motorky.
Nemá alarm a blokování kola při neoprávněné manipulaci.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PEPEE01
PEPEE01 napsal 17.05.21 v 12:33

Tak s tím parkováním -kdekoliv- to beru zpět. Jisté riziko tam asi je...

https://tv.idnes.cz/..._154850_idnestv_pest

Jooo, bude to chtít alespoň dobrou pojistku domácnosti...

PEPEE01
PEPEE01 napsal 14.05.21 v 23:22

No neříkej, ze už si ty čínský gumy na tom předraženým elocipedu olital Co fanklub?? Nerozrostl se třeba o hasiče??? Nebo nějakou pěknou mladou záchranářku?? Ale nic, nejspíš jsem si já pitomec ten tvůj poslední komentář špatně vysvětlil. Tak se teda omlouvám... PS: A snad jen poslední řádek ve tvém duchu. Hlavně uz neskuhrej, ze ti tu tvoji záchranu světa s čínskou noname plečkou, co sem jela pul světa na ohromným parníku polykajícím tuny mazutu, nežereme. Jojo, naše motorky sem taky na tom parníku přijely. Ale my si aspoň nelžeme do kapsy...

L6L
L6L napsal 13.05.21 v 19:12

Toš, bačkory se proměnily ve škrpále

PEPEE01
PEPEE01 napsal 12.05.21 v 11:42

Tak jednou mudruj, pak zas nemudruj. Udělej si v tom pořádek chlape Jéminkote a ty už máš teda děti??? No to bych čekal, že budeš mít ve svém věku větší rozhled o celkové problematice elektormobility, a že dokážeš na různé oblasti nahlížet z různých úhlů... Ale když je někdo schopen napsat o airsoftové zbrani pro hračičky, ze je lepší než "práva" střelná zbraň, tak už chápu, že komunikace s takovým jedincem je pro jeho okolí vážně řehole PS: Sice si mi popsal celou svoji rodinu, ale zapomněl ses mi vyjádřit k mým konkrétním připomínkám na tvůj konkrétní stroj.

L6L
L6L napsal 10.05.21 v 21:18

PEPEE01, s tebou začíná být legrace, fanklub je originální Ségru mám starší, odvážná fanynka je o něco malinko starší než moje dcerunka. Zapoměls na mého kluka, není převlečený za fíka a airsoftové bouchačky má daleko lepší než fík. Ségra jezdí plnokrevné A Dcera i mamka na motorce nikdy nejeli a zatím ani netouží, řidičské oprávnění mají, synek je jejich pravý opak. O fíkovy se nemůžu moc rozepisovat, např. jeho odraz v zrcátku je retušovaný. Pravdu máš, že je focený na 50:50 tajňačku, nech mi malé tajemství.
Už prosímťa nemudruj, čtení stojí za starú bačkoru a zdarec

https://www.motorkar...=clanky&cid=2689

Více komentářů



TOPlist