BMW R 1250 GS (2021)

Vlastník DejvGSR
Vloženo 21.4.2021
Aktualizováno 6.8.2021

Vloženo: 07.07.2021, Uskutečněno: 18.06.2021, Stav tachometru: 3129 km, Zhlédnuto: 11x

Den poslední, den návratu domů. Přespávali jsme v hotelu Racek v Černé v Pošumaví. Těšili jsme se na snídani a opravdu bylo na co. Míchaná vajíčka či volské oko, slanina nebo opečený lančmít, spousta salámů či sýrů, několik druhů pečiva, zelenina, jogurty, mysli, nebo také bábovka. No nacpal jsem se pěkně, tohle teda doma rozhodně nemám. Po snídaní v klidu balíme, vracíme klíče a u motorek řešíme plán cesty. V podstatě volíme směr přes Český Krumlov, Písek, Příbram, Hořovice, Žebrák, dále na Křivoklát, Lány, Slaný, Mšené Lázně, Roudnici nad Labem, rozlučka a dom. Vyrážíme kolem půl desáté, cesta do Krumlova v pohodě, na jihu jsou prostě pěkné silnice. V Krumlově se na pumpě loučíme s Pavlem, který pokračuje samostatně do Budějovic. Kupujeme si jen něco k pití a řešíme spojku na Rudově Dukatce. Opět, kapalina černá jak bota a systém zavzdušněný. Stačí odvzdušnit horní pumpu a pak spodní spojkový válec a spojka se chytá. Jindrovi bohužel opět kolabuje navigace v mobilu, tak přebírám vedení. Až do Písku silničky pěkné, plné zatáček a slušného asfaltu. V Písku dáváme napít našim ořům. Za Pískem pak najíždíme krátce na dálnici a spojovačku na Příbram. Tam jsou z důvodu oprav komunikace slušné kolony. Snažíme se to nějak objet okolo, trochu kufrujeme, ale nakonec dorážíme do Příbrami. V Hořovicích podjíždíme D5 a směřujeme na Žebrák a Točník. Již vidíme nádherné siluety hradů. Po přejetí Berounky nás vítá Křivoklát. Bohužel povrch silnice se již výrazně zhoršuje a směrem do Lán, přestože jedete Lánskými oborami, nestojí za nic. V Lánech plánuji oběd v místní venkovní restauraci. Jídlo vybíráme z hotovek, a musím uznat, že velmi chutných. Ve vlastní restauraci spatřujeme nádherné dorty. No prostě nevydržíme a dáváme sladkou tečku. Vynikající. Ještě na zahrádce trochu upravujeme směr naší cesty, kluci potřebují dojet na pumpu v Liběchově, kde se rozloučíme. Takže pořád na Slaný, ale ne na Mšené Lázně, ale na Novou Ves. Je slušné teplo, kolem třiatřiceti stupňů. Těsně před třetí hodinou nasedáme v Lánech na stroje a vyrážíme. Na Slaný ještě v pohodě, ale spojovačka na Novou Ves je za Velvary pěkně ucpaná kamiony. Pomalu předjíždíme stojící kolony a po přejetí D8 v Nové vsi směr Mělník se již silnice opět uvolňuje. Dorážíme do Liběchova na Benzinu. Tankujeme, alespoň já Vervou a na chvilku sedáme do stínu. Plni dojmu z cest se loučíme a slibujeme, že za rok, pokud zdraví a okolnosti dovolí, určitě vyrazíme na další dobrodružství. Kluci moc děkuji, bylo to opět parádní.