Záběh IV – garanční servis
V pondělí 31.5. 2021 ráno sedám na Bumblebee a vyrážím směr Praha na smluvenou garanční prohlídku 1000 km. Dojíždím přesně na čas a v 8:40 a s náběhem 999 km předávám stroj servisu. Můj Bumblebee je v pořádku, akorát upozorňuji na nutnost výměny baterie v klíčku a také na časté chybové hlášení na palubní desce ohledně nepřítomnosti klíčku v dosahu stroje .
Přijímací technik vše zaznamenává a klíček pokládá na čtecí zařízení. Bohužel se klíček vůbec nenačítá . Takže chyba zřejmě není ve vybité baterii, ale ve vlastním klíčku. Servis je cca po 2 hodinách hotov (výměna olejů a filtru, vizuální kontrola, přehrání softwaru), do klíčku se vkládá opět nová baterie. Se servisním technikem domlouváme, abych dal co nejdříve zpětnou vazbu o chování klíčku a hláškách na palubní desce. Vypadá to na to, že se bude muset klíček u výrobce vyreklamovat.
V průběhu čekání na provedení servisních prací si konečně prohlížím a obdivuji nový interiér prodejny motorek BMW. Konečně to mají kluci z CarTecu Praha hotový. Musím uznat, že je to super.
Po poledni se vydávám na zpáteční cestu dom. Hlášení pravidelně po rozjezdu naskakuje, a vždy, když zastavím, tahám mobil kvůli focení, hláška vždy zmizí. No super. Nakonec se mi přeci jen daří hlášku vyfotit a poslat následně E-mailem servisnímu technikovi.
Vlastník | DejvGSR | |
---|---|---|
Vloženo | 21.4.2021 | |
Aktualizováno | 6.8.2021 | |
Zobrazeno | 6 764x |
Člověk už je betatester úplně všude
1 reakce
Máš pravdu, zrovna ale u téhle značky je to s podivem.