Vergl, který jsem dal do kupy stálo mě to spoustu hodin práce a mnoho nervů.
Motorka koupena od nějakýho debila z Olomouce - Motorka bouraná, elektrika celkově špatně a spoustu, spoustu chyb.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: důvod neuveden
BMW F 650 GS: důvod neuveden
První dojmy - Pro mě na mou výšku a styl cestování, ideální stroj.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro lidi menší postavy a hlavně pro ženy.
Doplňky na motorce - Padáky, držáky kufrů, přídavná světla.
Recenze
Chtěl jsem cestovní enduro za přijatelné peníze, na motorce jsem x let neseděl tak se potřebuji vyjezdit. Pegaso byla jasná volba s cenovkou někdě kolem 40 000,- i se servisem.
Motorka je na silnici obstojná, je lehoučká, ale není moc pevná, ale to je zase obrovská výhoda v terénu, kde je krásně obratná. Svojí vahou, motorem a výškou je blíže k enduru než k cestovní motorce.
Rok 2000 byl ještě rok karburátorů i proto má trošku větší spotřebu než modernější E.I., ale zase na druhou stranu, alespoň se tam nemá co pokazit. Spotřeba se pohybuje někde kolem 7l/100km záleží jak moc se otevírají karbece .
Bohužel hned po koupi jsem zjistil pár nemilých věcí, které mi prodejce "zapomněl" oznámit. V motorkách jsem se při koupi úplně neorientoval a mechanika jsem s sebou samozřejmě neměl. Ano moje hloupost.
Motorka byla bouraná na předek, vidle byly doprasený neskutečným způsobem, elektrika domotaná jak kdyby to dělalo pětileté dítě, zřejmě i díky tomu exnul regulátor dobíjení. Karburátory špatně složené, výfuk vykuchaný...no hrůza děs. Naštěstí jsem se s tím společně s mechanikem nějak popasoval, dal stroj do kupy a už jezdí jak má "klep,klep".
Tak to je podobný příběh jak můj. Motorka fajná
Paradni zachranna akce
Prajem všetky kilometre kolesami dole