renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Malaguti Spidermax RS 500 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník krampus
Vloženo 11.4.2021
Aktualizováno 11.4.2021
Zobrazeno 887x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


překvapivě povedenej skútr. velikej, pohodlnej s velkým prostorem pod sedlem.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - motor táhne pěkně, ale hlavně podvozek s 16" koly a hliníkovým rámem drží stopu nečekaně dobře. nevlní se, nekroutí se. dobře brzdí. kapotáže jsou velké, dobře chrání před počasím.

Motorku bych doporučil pro - není to pro prcky

Recenze

Spidermaxe jsem koupil s 16000km a šest let starými spuchřelými popraskanými pneumatikami. a zrovna ty jsou asi jediná slabina tohoto brmbítka. zadní guma je v tak exotickým rozměru, že se dá sehnat jen jako pirelli sport dragon, což jsou gumy spíš na okruh, než na skutr. domnívám se, že to pasovalo na nějaký sportovní motocykl z osmdesátých let. díky tomu se odvážím klopit víc, než na Ducati. ale zase po 6000km je guma hin.
hlavní světla jsou na žárovky HS1, což jsou konstrukčně H4, ale s výkonem35W. nesvítí vyloženě zle, ale moderní LED světla je daleko překonávají.
můj skutr bohužel má nefunkční čidlo teploměru okolní teploty, což bych občas ocenil. jinak display palubky umí ukazovat kdejakou kravinu, ale jeho ovládání jedním čudlikem je tak málo intuitivní, že to je k vzteku.
sedlo ridiče je celkem pohodlné, sedlo spolujezdce je dimenzované opravdu velkoryse a je citelně pohodlnější, takže spolujezdkyně určitě nadávat na nepohodlí nebude. a toto světle hnědé sedlo je tovární a jeho zvláštnost je jeho povrchové provedení, které nějak zvláštně odpuzuje vodu. když zmokne, je výrazně dřív suché, než zbytek kapotáže.
zavazadelník pod sedlem je prostorný, ale velmi blbě tvarovaný díky prostoru pro velké zadní kolo. a tím je tay dané poměrně velká výška sedla spolujezdce.
Spidermax váží přes 220kg, má poměrně vyšší těžiště díky větším kolům než Aprilia Atlantic nebo Piaggio X9. neznalého jezdce to může nemile překvapit.
motor šlape pěkně, ale jako mnoho motorů master občas při prudším zastavení chcípne. nejsem si jistý, proč to dělá. a moje spojka zajímavě kvílí při rozjezdu. chodci uskakují z přechodu.
byl jsem na něm v Alpách, nejvýše na Col de la Bonette ve francii. nad 2000m svítila kontrolka motoru když bylo víc jak čtvrt plynu, což bylo furt, páč v tom řidkým vzduchu se mu už moc nechtělo. nad 2500 svítila už furt a motor omítal nastartovat. sedlo je ve výšce 2805m. musel jsem ho strčit z kopce dolů a nastartovat o 300m níže.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kali88
Kali88 napsal 06.04.22 v 23:46 10b.

Pěkně zajímavej a zvláštní kousek, ať dělá radost

CRF1000
CRF1000 napsal 14.04.21 v 07:45 10b.

pěkný skůtřík, máj piaggio s motorem master - stříkačku a tam problémy s občasným chcípnutím a cukáním po startu způsobuje 6cm palivová hadička, kterou je spojen palivový filtr s čerpadlem...vše ponořeno v nádrži...u starších modelů neměla hadička žádné upevňovací spony, stačilo je doplnit a bylo po cukání a chcípání...

Milan1963
Milan1963 napsal 11.04.21 v 09:35 10b.

tomcruise77
tomcruise77 napsal 11.04.21 v 07:15 10b.

Více komentářů



TOPlist