renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 650 DragStar (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HoJa250
Vloženo 2.1.2021
Aktualizováno 2.1.2021
Zobrazeno 617x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první motorka, která mi hned sedla a byla pro mě (jako začátečníka v jedné stopě) dostačující.

Více fotografii

Motorka koupena od sidlo (Mělník)

Výška jezdce: 198 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VS 800 Intruder: Nebyla k mání, případně nevešel jsem se na ní.

První dojmy - Na to, že je to stavbou něco mezi chopperem a cruiserem je docela obratná a se svými 229 kily je pěkně lehoučká.

Motorku bych doporučil pro - Nebudu motorku nikomu doporučovat, protože nemám s více motorkami zkušenosti a nepovažuji se za povolaného motorkáře, který by měl něco doporučovat. Osobně jsem ji vybral ve svých 40 letech jako první stroj, abych se na ní zaučil a najel první kilometry. Podmínka pro mě byla jenom to, že to musí být chopper, protože tento typ motorek mě prostě uchvátil.

Doplňky na motorce - Přepákování Highway Hawks, opěrka spolujezdce a malé kufříky tak na věci do práce.

Průměrná spotřeba - 4.955 l/100km

Recenze

Jako už pátý majitel motorky jsem si nedělal iluze o stavu a původu motorky, takže jsem jí musel některé nedostatky odpustit a něco nechat opravit. Musel jsem koupit originální výfuky, protože mi na STK nechtěli motorku přijmout ani k evidenční kontrole s namontovanými Silver Tail (nemohli najít homologaci). SPZ-ka musela z boku putovat zpátky na blatníček zadního kola taky kvůli STK. "Samo-doma" přepákování, s kterým jsem ji koupil, muselo taky pryč, protože bylo pevné a v zatáčkách nebezpečné (nesklápělo se). Koupil jsem homologované přepákování od Highway Hawks a sedím si v ní jako v křesle. Prosakoval olej pod krytem olejového filtru, kvůli strženému závitu šroubu. Přední brzda je dodnes měkká, zadní brzdí do smyku, když si nedám pozor...
Ale motorka u mě zůstane už napořád, protože je moje první a je to chopperovská klasika, kterou už nikdy v budoucnu žádná firma do světa nevypustí (vzduchem chlazený dvouválec s karburátorem a sitičem). Minulý rok dostala novou sestřičku v podobě Midnightstar 950A, tak se snažím ji občas provětrat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
69šakal
69šakal napsal 09.01.21 v 01:09 10b.

Jedna z prvních motorek u nás v garáži. Super strojek celkem bez údržby, maximální spokojenost. V době našeho chooper ježdění jsme ale objevili Drakouše 1100 a za nás...nejlepší v segmentu. Není to Introš ( výkon ) ale parádní poměr výkon pohodlí. Dneska už jsme Enduráci ale musel jsem napsat. to víš.. vzpomínky na začátky...ať ti to jezdí!

Čadil
Čadil napsal 03.01.21 v 10:56 10b.

rade35
rade35 napsal 02.01.21 v 17:28 10b.

Hodně pěkný kousek

žižala.
žižala. napsal 02.01.21 v 17:21 10b.

Parádní strojovna.

HoJa250
HoJa250 napsal 02.01.21 v 16:56

Dík za povzbuzení a názor. Jenom upřesním moje vyjádření. Motorka u mě zůstane už napořád jako vzpomínka na moje začátky a za pár let už taky jako veterán. Teď už proháním druhou mašinu, ke které jsem ještě neudělal profil, protože nebyl celý rok čas a nálada. Taky krasavice. Tak na ní koukněte, až jí přidám. Přeju skvělý rok 2021, lepší než ten minulý.

Více komentářů



TOPlist