renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NTV 650 Revere (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník chorcheee
Vloženo 18.9.2020
Aktualizováno 28.3.2021
Zobrazeno 1 758x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 24.03.2021, Uskutečněno: 24.03.2021, Stav tachometru: 53029 km, Zhlédnuto: 36x, Firma: já!


Pro připomenutí:

- Motorka se studeným motorem měla velmi nepravidelný chod motoru (se sytičem lítaly otáčky nahoru a dolů a střílela do výfuků, při jeho vypnutí chcípala).
- Bylo prakticky nemožné se plynule rozjet dokud motor nedosáhl plus minus provozní teploty.
- I s teplým motorem při zaklapnutí plynu střílela do výfuku (zjevně bohatá směs) a otáčky, taky po zaklapnutí plynu, klesaly se zpožděním (na přeřazení bylo potřeba sekundu či dvě počkat, než otáčky klesnou).
- Výkon ve vyšších otáčkách byl tak poloviční, než co má být (odhaduji kolem 20 až 25 kW).

Poslední bod úspěšně vyřešili Smrž Moto, České Budějovice, viz záznam Deníku: "První fáze opravy".

No a ten zbytek jsem si dnes vyřešil sám :). Už jsem chtěl kupovat staronový karbec, ale naštěstí jsem si všimnul, že problém je mnohem banálnější.

Prostě lanka sytiče vypadala tak, jak můžete vidět na fotografii. Jak se to tam rozděluje pro jednotlivé válce, jeden bowden byl mimo vodítko. Takže sytič tohoto válce nedovíral. Se zavřeným sytičem byl jeden válec OK, druhý stále dostával bohatší směs. To se samozřejmě projevovalo víc při méně otevřeném nebo zcela zaklapnutém plynu, kdy procento podílu sytiče bylo větší. Spaliny se míchaly ve výfuku. Bohatší směs z jednoho válce se míchala se zbytkovým kyslíkem z druhého. A prásk! :).

Dalo se opravit jen zasunitím bowdenu do vodítka. Protože ale bowden sytiče byl požkozen už u řídítek a protože jsem již koupil kompletní vedení lanek sytiče z druhé ruky za pouhých 300 Kč, vyměnil jsem celé.

A motor jde jak Strauss! :)).

Tak uvidíme, kdy se zas něco pokazí (hádám tak za milion let, protože Reverka je ultraspolehlivá :) !

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • První fáze opravy

    Problémy, které popisuji v registraci motorky, řešili 24. února 2021 v ČB Smrž moto. Pro připomenutí: - Motorka se studeným motorem měla velmi nepravidelný chod motoru (se sytičem lítaly otáčky nahoru a dolů a stř

    Typ: Oprava
    Vloženo: 24.03.2021
    Uskutečněno: 24.02.2021
    Tachometr: 52590km


TOPlist