Požitek z jízdy je pro mě na prvním místě a tohle je paráda
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - První jízda v prosinci za deště na evidenčku, nic moc :) Boj s nepřátelským počasím mi nedovoloval si to nějak užívat, do ruky mi napoprvé rozhodně nepadla.
Motorku bych doporučil pro - Řekl bych pro kohokoliv kdo preferuje v první ředě pohodlí
Doplňky na motorce - Padáky s revmaplasty, kufry, dálková světla, plexi, zakázkové sedlo
Recenze
Motorku jsem si vybral podle vzhledu, Kalifa je v mých očích to nejhezčí co se dá pořídit, naprosto nádherný kus techniky. Původně jsem myslel na EVčko ale náhodou se zadařila Aquila Nera tak že co víc bych mohl chtít :) Navíc ve stavu který se hned tak nevidí.
Musel jsem si hodně zvykat na řazení, oproti jiným majitelům kteří říkají že řazení vyžaduje velmi razantní přístup musím říct že se řadí naopak velmi lehce. Ale chybí to typické "zacvaknutí" rychlosti a občas trefím falešný neutrál. A dodnes někdy lovím normální neutrál pokud nemám čas si v klidu odřadit. Nožní brzda nic moc, je vysoko, potřeba zvednout nohu není zrovna praktická.
S váhou motorky jsem se musel naučit přemýšlet při parkování, také ovladatelnost v malé rychlosti není zrovna ideální. Spotřeba je fantastická, jezdím vyloženě kochačku a jsem na 4 litrech předpisovou rychlostí.To mi přijde proti přírodě u takhle velké motorky.
Kdosi na fóru psal ve smyslu " má to mraky chyb, klepe se to rachotí to a tak podobně ale když to máš propadneš tomu". Stalo se, vypadá to že už si nic jiného pořizovat nebudu. Jak se říká jen aby to vydrželo :)
Tak s odstupem dvou sezón bych rád řekl že zatím bez poruchy, koza se chová jak má, doposud jsem s najel 15000 km a vše v pohodě, zvykl jsem si na všechno jen to řazení si prostě musím hlídat. Ale s tím se dá žít a pořád je pro mě požitek kdykoliv na ní sednu sám nebo s manželkou a někam si vyrazíme :) Ale musím také po čase vytáhnout CX500C aby se v ní nezabydleli pavouci :)
Kdo neměl Guzzi , nikdy nepochopí
Zdar,
tu jsem vždycky chtěl, ale je jich hodně málo... Tak ať ti dobře slouží, ale to ona bude, viděl jsem i několik Cali s víc jak 200 tis km.
Nohu při brzdění teoreticky zvedat nemusíš, od toho je ta zadní malá kolíbka na brzdové páce. Samozřejmě to chce nemít dlouhé nohy, protože pak se jízdní pozice o to víc mění k asymetrické..je to snad 8cm oproti plotně či kolik nahoru, že. Ale jsou situace, kdy to člověk může využít, doporučuji to zkusit.
Gratuluju
Taky jsem Guzzi pozitivní !
Jj.Guzzi je prostě nááádherně...JINÁ!
Ať dál přináší jen požitek z jízdy!