Nejsilnějších motárd na kterém jsem jel :)
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - První dojmy byl super. Jelikož je to dvouválec V tak je tam cítit ta síla. Bohužel pár vad na kráse má od bývalých majitelů, takže bude potřebovat trochu péče než pojede na 100%.
Motorku bych doporučil pro - Závodníka nebo člověka, co se chce užít zatáčky a vyblbnout se a ne jenom jezdit 200 km/h po rovinkách.
Doplňky na motorce - titanový svody a výfuk od Arrow
K&N vzduchové filtry
crash-pads
Recenze
Motorku jsem chtěl už spoustu led, tak když byla příležitost, tak jsem neváhal. Ano, bavíme se tu o Aprilii, takže samozřejmě servis ne tu častí, ale já si nechtěl kupovat motorku podle toho kolik mě bude stát údržba, ale abych si na ní tu jízdu užil a to splňuje dokonale.
Bohužel jsem jí nepořídil v "TOP" stavu, takže na ní musím vyřešit pár věcí: problém se startováním, loupe se nádrž, nadměrné střílení z výfuku(asi špatně nastavená směs nebo problém s klapkami), atd.
Jinak je to typický motárd, takže zatáčky, wheelie, prašné cesty to je její. Ideálně na okruh, ale na delší cesty je to utrpení. Jak pro motorkáře tak i pro motorku, protože interval oleje 500 km neni zrovna moc.
Suchá hmotnost: 123 kg
Objem palivové nádrže: 7,8 l
Maximální výkon: 53 kW (71 hp)
Točivý moment: 67 Nm
Maximální rychlost: 182 km/h
Servisní intervaly: motorový olej každých 500 km
Klady
-výkon
-rychlost
-podvozek
Zápory
-vibrace
-otipována pro 1
-neni vhodná na dlouhé cestování