PROFIL MOTORKY

Jincheng JC110-19 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mildanek72
Vloženo 25.6.2020
Aktualizováno 25.6.2020
Zobrazeno 1 020x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Jednoduchá,levná,Super design,svižná rovina až 85km/h spolehlivá ale nikdo o Čínu nemá zájem kvůli dodělání a přípravu na provoz v dílně-domácí servis,tkzv.DODO DOdělej DOma!!!

Motorka koupena od M&J moto Velké Meziříčí

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda Super Cub C125: Sice šperk pro sběratele ale cena 79.900-89.900kč??? Snad ne??!??mít ale ten peníz nazbyt nerozmýšlím se ani vteřinu!!!
Honda ANF 125 Innova: Drahé náhradní díly i motorka samotná

První dojmy - Padne ihned do ruky.ale Loncin-Venus je v několika ohledech ještě lepší...První dojmy byly trošku zklamání, páč se musí upravit a dodělat doma v dílně-servisu...je to již moje 2.Ronda po zrušení té z roku 2016,která zde již přes rok na motorkari.cz z důvodu těžké havárie na odpis chybí...

Motorku bych doporučil pro - Od 16-ti let,Loncin Venus od 15-ti let na AM,A1 i jen "B" poté bych doporučil každému se na tom svézt,ale pozor!!!až po úpravách a servisu..viz. můj velezkušený kámoš Auto-moto mechanik Pepa,více do SZ.

Doplňky na motorce - Kufr 26 l.(+boční brašny vedeny pod sedlem)v přípravě ???

Recenze

Tento stroj jsem si vybral z důvodu spolehlivosti(zkušenosti s podobnými několika stroji i s již tímto modelem)mám odježděno od 29.06.2011 postupně celkem s 5-ti motorkami cca139 500km. Má to docela dobrý kufr(Ale jen 26 l.objemu) dále mám připravený boční brašny pod sedlo ale zbývá dodělat pro ně opěrné úchyty na nosič..spotřeba mezi 2,1-2,5l (nat.95)/100km.dlouhodobý průměr na starší Rondě jsem měl kolem 2,35-2,4l/100km...dá se s tím jet průměrná cestovka na delší vzdálenost (100-350km)kolem 70-75km/h.Spolujezdec vydrží za mnou i 100 km nonstop ale lepší je zastavit po každých 70-80km...tedy po cca 1h.v sedle.na Loncin Venus to jde vyjet i nádrž a po 175 km to není žádná tragédie a jde to celkem ustát i bez toho aniž by musel člověk sedět střídavě na každé půlce hýždě co chvíli jako tomu bylo u Pionýra...na Rondě to jde bez problémů okolo těch 100km...je to motorka na silnice ne moc do terénu,ale hlavně Universal jak na nákupy tak do práce i na dovolenou během které za týden najedeme s partnerkou i přes 1000km,běžně kolem 850-900.Klady jsou nízká hmotnost,cena moto i náhr.dílů,spolehlivost Číny světe div se...na jednom motoru se dá najet bez nutnosti půlit motor tzn.do repase 60 000-80 000 km,podle stylu jízdy a hlavně nehonit nad rovinný top Speed z kopce přes kilo-strašně se točí i na těžší sekundární převod...udělal jsem tak již 2 kliky-na ojničním čepu...
Jinak až na ty plasty a některé "mouchy" které se musí vychytat jsou to super rychloběžky,šidítka,prdítka,kolibříci,atd jen jedno to není a sice MOPED!!! MO tor to má ale PED ály nikoliv!!!Moped byl STADION S 11, S 22,Babetta atd...jen prosím ne toto!!!Všechny klony MONKEY A SUPER CUB OD 49 DO 125ccm nejsou tudíž mopedy ale jen a jen motorkoskůtry..Zapíší tento termín do Wikipedie.4-takt,4-kvalt,pohon řetěz jen ne proboha moped!!! nemá to zaplaťpá bůh pedály pro tento nesprávně vžitý termín..a jelikož to nemá podle odst.1-2 Zákona o provozu na pozemních komunikacích SPOJKOVOU PÁČKU NA L.RUKU rozumí se tyto modely do 125ccm a do 11kw jako automat(i když jsou poloautomat) páč na to naše legislativa nemá vyjádření a nemyslela v r. 2013 na tyto modely motorkoskůtrů tak LZE(pane Soichiro HONDA-CZECH REPUBLIC )Řídit jako s řidičákem na automat tzn kat.Ř.OP. "B".

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CRF1000
CRF1000 napsal 29.06.20 v 12:15 10b.

Tyto čínské motorky se dají používat především proto, že všechny motory jsou okopírované od Hondy...nejčastěji je základem motor z Hondy Monkey...aby motocykl jako celek spolehlivě sloužil, vyžaduje neustálé drobné opravy a seřizování...mám s tím osobní zkušenost...ale kdo má trpělivost, ten bude s motorkou spokojen...osobně bych volil Innovu, ta se nekazí, jede jako pila se spotřebou pod 2 litry...obavy z drahých dílů proto nejsou na místě...k Jinchengu blahopřeju, na tomto typu motorky jezdí celá Aie...at dlouho a spolehlivě slouží

puffybodie
puffybodie napsal 29.06.20 v 10:13

Ono ten variator ma ale neco do sebe z pohledu ovladani, udrzby (a jeji ceny) a snadnosti ladeni. Na limity narazis jedine tak u 50ccm pokud jsi tezky a jedes do hodne prudkeho kopce, ale i ten to da Variator navic i snadno opravis, coz se o takovem DCT u Hondy rozhodne rict neda a taky oproti retezu je to prakticky bezudrzbove.

mildanek72
mildanek72 napsal 29.06.20 v 08:22

Naprostý souhlas Tomáši,vozítek co se nám líbí a jsou praktická a jednoduchá,zde mnoho není,4-takt,4-kvalt a pohon řetězem...cenově to tady Honda nezachrání a do 30 000kč sem nikdo nic nového nedoveze.DAF ZPŮSOBIL s variátory celosvětový boom na úkor rozumu a motorko-skůtrů...Franta Šťastný by se nyní musel otáčet v hrobě jako vrtule ..

puffybodie
puffybodie napsal 28.06.20 v 09:52

A o tolik skvelych stroju je cela Evropa ochuzena jako napr. Suzuki Viva 125 http://suzuki.com.v...hp/xe-may/xe-so/viva , nove u nich v prepoctu 24.000 Kc

mildanek72
mildanek72 napsal 28.06.20 v 04:55

+Splatterhouse,,, děkuju moc do Kadaně-tu ještě neznáme-akorát Chomutov,ATC Kamenčák
Dále Karlovy Vary,Boží Dar, Jáchymov,Mariánská,Ostrov nad Ohří, Klášterec nad Ohří...rok 2016...

Více komentářů



TOPlist