renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Peugeot 103 (1981)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník flash13
Vloženo 29.4.2020
Aktualizováno 8.5.2023
Zobrazeno 1 612x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Starý moped Peugeot 103 MVL ktoý už mal variátor s remenicou

Více fotografii

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Peugeot Vogue: Je to skoro to isté len v inom obale :D

První dojmy - Je to moped ktorý už má variátor. Robili sa rôzne variácie s roznymi rozetami bez variátora aj sním

Motorku bych doporučil pro - Asi všetkým čo mali aj babettu alebo podobný mopedový stroj a chceli by niečo iné zahraničné, možno lepšie ale podobné. Veď je to moped :D

Doplňky na motorce - Palivový benzinový pred filter z modelárskeho obchodu, rozoberatelný



Recenze

No je to stará klasika. Oproti babette to ide rýchlejšie. Podstatné je že rýchlejšie akceleruje, a rozbieha sa. Je tam prispôsobivý variátor. Robily sa rozne verzie, s viac a menej ozubenými rozetami aj s vývodovými koliečkami ktoré su na remenici na pedáloch ktorou točí remeň variátora. Je pod krytmy. Mal som aj 12zubový v predu. Originál tam je 11 zubový. Vtedy išla asi 5 alebo 10km rýchlejšie ale zase horšie sa rozbiehala. Vzadu je 56 zubová rozeta. Robily sa aj iné rozety mensie. Táto je dobrá vtom že po rovine sa dosť rýchlo rozbehne na max. rýchlost. Čiže hlavne si užívam jazdu po rovine.
Brzdy sú tam bubnové ako na babette. Brzdili mi dosť dobre. Raz mi pred kauflandom v behlo auto na hlavnu a stihol som fakt zabrzdit a siel som skoro 50km/h. Asi som ich mal aj dobre nastavené :D
Kopec dielov mi chýbalo ako napr. pedále, nová remenica, reťaz, predné svetlo bolo rozbité, spätné zrkadlo, nálepky, bočné okrasné chrómové lišty s nálepkami, predná zástera na pred, blatníku, staré popraskané plášte, vymenil som aj nové duše a dal som zn. Sava 2.25/17 ako chýbalo celkom dosť vecí, ešte mi chýba jedna nálepka na bočný kryt motora s názvom Variateur.
Vymenil som aj sviečku za iridiovu zn. NGK a je to vidieť troška aj vo výkone taha lepšie ako s pôvodnou a aj odpaluje a štartuje dobre za studena.
Olej dávam plnu syntetiku od Castrolu castrol Power 1 Racing, výhodou je že motor ide viac do otáčiek a nedymi ako minerálny. Sú aj polosyntetické. Potom ešte dávam benzinové aditívum od cz výrobcu zn, VIF ktorý sa mi osvedčil pri studenom štarte, v čistení palivového systému a zvyšovani oktanového čísla a aj vo výkone motora :D trochu. Dávam ho aj do auta benzinového predtým dieselového.
Motorku som musel dlho čistit vobec nebola vtakomto stave najma rafiky boli od oleja , blata špiny a aj cela bola špinavá, Tak asi 2 mesiace som ju čistil, leštil a dával do súčasného stavu. Škoda že som nespravil fotku ako vyzerala predtým...hned po kúpení :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hlas
hlas napsal 31.12.20 v 12:22

pro Flash 13: Váše 103ka je elegantně dělaná! Mohl byste se mi ozvat na mail slukovi@post.cz
Děkuji Hlas

lvan
lvan napsal 14.12.20 v 17:28 10b.

Je to moc sympatickej stroj, mám trochu starší typ.
Pořád nemůžu přijít na to, na co je zasunovací táhlo mezi řídítky, nevíte to někdo??
Díky
Ivan

hlas
hlas napsal 30.11.20 v 01:13 10b.

Jeden z nejhezčích, je vidět cit pro ošetřování, tuším některé nové díly, sám jste je sháněl na Slovensku, nebo v cizině?
Jasná desítka!

Milan1963
Milan1963 napsal 30.04.20 v 17:55 10b.

Targus
Targus napsal 30.04.20 v 14:19 10b.

Tak to je jasná volba.

Dávám deset hvězd fence Fince.

Ale jen pod podmínkou, že není vycpaná!!!

Více komentářů



TOPlist