Italský kružítko, to má styl i když stojí jen v paddocku :D
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - RSV4 už jsem měl a dopadlo to neslavně. Takže druhý pokus. Po přesednutí z dobře postavené šestky pocity spis horší. A pak jsem to zase rozbil.
Recenze
Gixxer byl fajn a šlo nám to spolu dobře ale to italský srdíčko, to tam proste chybí i na dromu. Takže jsem už během loňské sezóny občas pokukoval po mé oblíbené RSV4. A co čert nechtěl, byla tam ? 2013 APRC S KO motorem, málo najeto, pěkný stav a jako bonus takřka komplet vybava na dromy včetně dvou sad laminátů.
Měl to být projekt na zimu a motorka měla vyjet do sezóny 2020. Nakonec se ale zjistilo, že motor není až tak ko a je tam vesmes jen droboť okolo vyvazovaku a volnobezky a oprava bude nejen stát mnohem míň než měl stát původně dobrý motor ale taky se stihne ještě konec sezóny!
První ježdění na Slovensku začalo nehezky. Cely den déšť. A na vodě jsem odmítnul jezdit, takže jsem dřepěl celý den v depu a když trať k odpolední oschla objel jsem 4 kola ve vlažnem tempu posledního stintu před závodem, abych vedel, jestli to vůbec jede a bez zajeteho kvalifikačního času se postavil někam úplně nakonec startovního roštu a... byla z toho bedýnka v jak se mu odborně nazývá, závodě mrdalů.
Druhé ježdění už tak slavné nebylo. Po protrápenem dni v Brně, kdy jsem horko těžko atakoval svoje časy z šestky, jsem v první zatáčce zahřívaciho kola z motorky ladně vystoupil a sezóna byla ukončena.
Po sečtení škod jsem a zvážení výhodnosti nákupu jsem se rozhodl potřetí vstoupit do stejně řeky a přes zimu se motorka opět uvedla do adekvátního stavu a jako bonus dostala predek od ohlinsu, několik dalších úprav a vysněné barvy.
Napotřetí už to snad vyjde...
Bohužel, úplně tak dobře nevyšlo. Od začátku sezóny jsem se jízdně extrémně trápil, časy šly někam od 3-4 vteřiny nahoru oproti loňské šestce, nebyl jsem schopen trefit brzdné body a následně vjíždět do zatáčky dostatečnou rychlostí, výjezdy a následné rovinky byly zase až zbytečně divoké.
Po zvážení nevalnych výsledků z loňské sezóny a otřesném úvodu té letošní, jsem se s velice těžkým srdcem rozhodl RSV4 nahradit opět šestkou, tentokrate R6 se kterou jsem okamžitě porychlil a začal sekat osobaky a relativní úspěchy jako na běžícím pásu. Ale o tom zase jindy.
Ozzy> hele to je těžký takhle rict. Mě se to oproti GSXR600, ze kteryho jsem na to lezl ovládalo hůř ale časy šly lehce dolu. Byla to ale moje první sezóna. Odjel jsem na tom ale par kol na Slováci a den v Brně. Pak jsem to dost pocuchal a byl konec sezóny. Na začátku nový jsem to udělal, kontroloval ram, nový brejle, vidle ohlins a neslo mi to vůbec. Časy horší než na ty sestce a ovladatelnost žádná. Nevím jestli to neslo takhle mě nebo bylo něco s motorkou ale bylo to špatný. Po presednuti na r6 šlo zase všechno lip.
Nutno ale rict, ze zrovna teď v Brně jsem s kolegou Vimrem jezdil ve skupině a několikrát jsem ho předjížděl, s to jsem jezdil fakt špatně asi 4 vteřiny za svým osobakem. Takže nějak zásadně rychla ta motorka obecně není a ze by to na rovině nějak zásadně mizelo, to taky ne.
Tykraso ja nevim jak si mel to RSV udelany, ale mel sem na Slovaci par kol na Vimrove RSV, a proti moji serivoy sestce to bylo jeste obratnejsi a lehci na preklapeni, a pritom to melo v prdeli jadernej reaktor. Na sestce jsem se tam trapil zajet 24, a na RSV jsem skocil a ve druhym kole jel 23 ... pak sem to radeji rychle vratil abych to jeste nerozbil
Mluvil neco o 420 kolikach kdyz to rozmrdam, to se mi davat nechtelo
??