renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV4 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mileek
Vloženo 3.6.2015
Aktualizováno 28.12.2018
Zobrazeno 3 111x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Tak další RSV do sbírky, tentokráte s dvěma válci navíc...

Více fotografii

První dojmy - Oproti dvouválcové RSV to jede jako prase, ale ne zas tak moc, aby stíhala litry jako ZX10, BMW atd., které ji naloží, kdykoli si zamanou... ale mi to stačí a navíc se těch koní trochu bojím...

Motorku bych doporučil pro - mě :) ...a mechaniky!

Doplňky na motorce - Od původního majitele:
koncovka výfuku Austin Racing
quickshifter Cordona
padáky, přepáčko, řídítka a páčky PPtuning
karbon kryty deklů, kyvky a rámu ProFiber

Ode mě:
víčko nádrže Lightech
kovaná pumpa 19x18 Brembo
zadní tlumič Öhlins TTX
spojkový set Titax + páčky Titax
rychloplyn Accossato
koncovka výfuku LeoVince (dočasná náhrada za Austina)

Recenze

-=2014=-
Jak začít? Třeba tím, že jsem ji vlastně ani nechtěl :) ale přišla slušná nabídka od známého, který mi mimochodem před dvěma rokama prodal RSV 2007 s Amannem, a bylo vymalováno... sice okruhovka, ale CZ papíry to má, najeto něco přes 7000km, stav celkem gut... Takže koupeno koncem září a odjety dvě zkušební jízdy v Brně, kde mi tak nějak hned sedla a pocitově mi ten posez přišel podobný jako na starších RSV. Trochu jsem se bál, že se na ni nevlezu - zbytečně! 193cm a není problém... Kvůli té malé prdeli a celkem ořezané kapotáži vypadá malá, ale jinak je to pořádný kus motorky. Bohužel i váhou... čekal jsem ji teda o něco lehčí, ale to se dá přežít... ale co se přežít nedá, je lanková spojka!! Tohle byl od aprilie krok zpátky... jinak brzdy, podvozek a ovladatelnost je pořád to samé dokolečka - perfektní. Motorově je to véčku taky dost podobné, akorát se vše posunulo o cca 40k výš :D Spodek a střed nemá chybu, ale nahoře trochu umře... toť první dojmy při koupi, příští rok se poznáme trochu blíž...

-=2015=-
Celou zimu jsem na ni sral a přípravy na první jízdy začaly opět pár dní před odjezdem na Pannonku. Pak se člověk diví, že trčí v garáži každý den až do dvou do rána! Udělala se klasika - náplně, filtry atd. Dále komplet vyčištění, kontrola úniků, konektorů a elektriky, základní nastavení podvozku a vyhodilo se pár zbytečností. Nějaké problémy samozřejmě byly, jinak by to prostě nebyla Italka, ale nakonec se všechno stihlo a mohlo se vyrazit... jinak barvy kapot jsou po původním majiteli. Vím, nikdo si z toho na prdel nesedne, ale na nový lak není čas ani prachy...

Tak první ježdění na Pannonce se neslo v duchu ladění, zkoušení a seřizování a stejně to stálo pěkně za hovno... nemůžu na ni najít ten správný "posez", který jsem měl loni na podzim při zkušební jízdě. Divné! Točím jen do desíti, asi zlozvyk z dvouhrnku, zadní tlumič sachs je sračka, člověk může štelovat jak chce a stejně to furt trhá gumy a lanková spojka ať táhne do pekel! Brzdová pumpa taky divná, jakože zastavovací efekt jako .45ACP, ale tak nějak nepředvídatelně, špatně dávkovatelná, takže výměna za kovanou 19x18 Brembo, kterou jsem měl čirou náhodou sebou... Zjišťuju, že bez rychloplynu to taky nejde... ne, že by to byla nutnost, ale po čtyřech letech se zkráceným plynem jsem na kroucení klasikou starý a líný :) No nebudu to protahovat... prostě 40k navíc a o 4sec horší, než loni :)

Hned z Pannonky jedem do Brna... podobné trápení, ale jako bonus mi slečinka z Noale vypověděla službu v nájezdu do "švonca". Motor ztratil výkon, hodil se do nouzového režimu a na budíku si vesele bliká "URGENT SERVICE". Pecka no... Kde tu máte nejbližší kontejner na jebky? No nejspíš to byla jen rýmečka po italsku, takové malé kýchnutí, páč stačilo 3x start/stop, vymazat chyby a jezdilo se dál. Jinak 40k navíc a stejný čas jako loni... hmm, progres... tady ještě někdo udělá kariéru :)

-=2016=-
Na konci 2015 pád na Pannonce, takže 2016 opravy a shánění dílů... zároveň přestavba na Factory verzi.

-=2017=-
Asi 4x na okruhu, všechno cajk... spokojenost...

-=2018=-
Už jen 2x na okruhu a po sezóně prodáno... nemělo cenu ji zbytečně držet. Teď dělá radost jinde...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 11.04.20 v 22:09 10b.

"Kde tu máte nejbližší kontejner na jebky?"
Skvělá hláška!

JollyJoker
JollyJoker napsal 02.03.16 v 08:03 10b.

Hele paráda!! Tak toto je můj okruhový sen. Krásnej kelímek

mike.46
mike.46 napsal 22.08.15 v 19:25 10b.

Krásná střela ať jdou časy dolu a hlavně bez pádů.

biaggii
biaggii napsal 10.06.15 v 20:33 10b.

Opravdu Mašina s M ,super, hodně štěstí !!

YOSH_BOY
YOSH_BOY napsal 09.06.15 v 00:21 10b.

Ty krávo zase takovej liebesbrief

Více komentářů



TOPlist