V době tohoto zápisu ji mám rok, během něhož jsem na ní ujel pár tisíc nádherných kilometrů, často i ve dvou. Je to krásná motorka s výborným zvukem a táhne již od nízkých otáček.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VT 125 Shadow: Intruder byl blíž a levněji, jinak jsou to v podstatě identické motorky
Yamaha XVS 125 DragStar: Intruder byl blíž a levněji, jinak jsou to v podstatě identické motorky
První dojmy - K mému překvapení dobrá ovladatelnost během jízdy, pouze si člověk musí zvyknout na nízký posez a těžiště při zastavování a jízdě krokem. Je to pořád stopětadváca, takže nečekejte žádné zázraky do kopců, natož ve dvou a proti větru, ovšem na poměry tohoto objemu jede více než slušně, je to taky dvouválec s 11 kW.
Motorku bych doporučil pro - Tenhle stroj je ideální pro klidnější povahy s řidičákem A1, pokud máte vyšší řidičák, rozhodně si kupte něco silnějšího. Pokud máte rádi adrenalin více než jízdu, jsou CBRka a další jim podobné, ale tahle pro vás asi není.
Doplňky na motorce - Již předchozím majitelem byly přidány Harley nálepky pro vyšší hodnotu a výkon samozřejmě, padací rámy, také přídavná světla a červené pásy za stran zadního blatníku a držáky kufrů, já jsem už pouze přidal samotné kufry a led žárovky do původně nefunkčních přídavných světel.
Průměrná spotřeba - 3.94 l/100km
Recenze
Hledali jsme levnou motorku, která nebude působit levně a tak se i stalo, celá motorka i přes svůj nízký objem působí více dospěle než většina 125tek, chtěl jsem motorku na klidnější jízdu, jelikož mi vyhovuje se více projíždět než řezat zatáčky, ovšem i přes nízké stupačky se i s tímhle strojem dají zatáčky projíždět s přehledem, jen musíte s těmi stupačkami počítat. Nebyl jsem zvyklý na větší motorky, předtím jsem jezdil jen na Simsonu a v autoškole jsme měli YBRko, což je nesrovnatelné s touhle, proto poprvé, když jsem si za ní sedl a měl se rozjel, přišla mi obří, ale člověk si rychle zvyká.
Mám s ní za sebou již rok a pár tisíc kilometrů, celkový náběh je momentálně necelých 47 000 km, zatím jsem s ní spojen, krásný zvuk, slušná ovladatelnost, celkový vzhled i slušná spotřeba (i ve dvou 3,5-4,5 l, a to jezdím po kopcích a všech prdelích světa). Brzdy by mohli být lepší, ale jsou dostatečné k povaze stroje, spolujezdec moc pohodlí na tom tvrdém sedadle nemá, ale je mu asi líp než na nějakém supersportu, úložný prostor je více než štědrý, i bez přidaných kufrů máte pod sedadlem velký prostor na všemožné nářadí atd. Poruchy zatím žádné, pokud se o ní budete starat, je značně spolehlivá (pouze výměna rozvodových řetízků a seřízení, ale to je při tomto nájezdu obvyklé).
Nejlépe jí nejspíše bude na nějakých trochu rovnějších okreskách s kvalitním asfaltem, jelikož podvozek je opravdu vcelku tvrdý a každá díra je cítit, vzhledem k rozměrům sedadla si i člověk s mohutným pozadím najde mnoho různých posezů, které může během jízdy prostřídat.
Vzhledem k V2 je pro motorku ideální delší výlet s minimem zastávek, ovšem vzhledem k nízkému výkonu se na ní cestovat někam dál opravdu nedá, výlet kolem 100 km ideál a nebudete skoro unavení a zadek si nebude mít na co stěžovat.
Celkově jsem rád že jsem si koupil právě tuhle motorku, ale už se těším na větší a na další výlety.
Vybral sis do začátku ideální strojek.
A navíc hezký!
Dávam 10 bodov. No väčší stroj časom spraví väčšiu radosť