Zachovalé GSko z roku 1996. Najeto kolem 50tis.Km.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Na první pohled to bylo to, co jsme hledal. Do rukou mi padla během prvních 10km. Vlastně po roce co jí mám, jsem nezjistil žádnou věc, která by se mi nelíbila.
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro vyvynutější jedince, mít 60kg, tak moto neutáhnu.
Doplňky na motorce - 2x origo BMW kufr
Deflektor na plexi
Plotna domovýroba:
Patka stojanu domovýroba:
Mřížka světla domovýroba:
Kryt motoru dakar, také domovýroba.
Výhřev gripů oxford
Přídavná světla - držáky domovýroba:
Recenze
Po motorkách jako KLR 650 a F 650 GS, na kterých jsem vypadal jak "vosa na bombóně" jsem se rozhodl koupit dospěláckou motorku! Rozhodnutí proběhlo asi z minuty na minutu a den potom jsem jel pro jedenácku :D.
Překvapení bylo to, že jedenácka je nejovladatelnější ,motorka co jsem měl a to je o 150 kg těžší. Jízda mě neskutečně baví, motor je perfektní, brzdy neskutečný. Podvozek dobrej, ale mám v plánu sehnat Hyperpro. Pro jízdu ve dvou jak dělaný (což asi je že :D ). Spotřeba paliva kolem 6l, olej občas doleji, ale není to hrozný. K motu byly dva plastové kufry BMW, místa je požehnaně.
Při zimování, se mi dostala voda do HALL senzoru, takže v zimě jsem měnil komplet HALL, svíčky a celkové seřízení u Tondy ( servis BMW u Brna).Tonda naprosto perfektní! už nikam jinam nejedu, i když to k němu mám 180 km.
Foto přepravy na servis:
Motorka je určená na silnici + lehký terén. Terén jsem zkoušel z lehka a les to úplně nebude.
hezká