Tenhle model Heritage je trochu očesanej, nemá chromovanej motor, nemá světelnou rampu, z výroby brašny ani padáky. Místo nápisu Heritage na předním blatníku má jenom takovou lištu. Mimochodem v testech na Motorkářích je právě tenhle model.
Motorka koupena od Leon moto racing
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Pri prvním rozjedu jsem málem ulítl dozadu, jak jsem byl zvyklý na rozjezd s Hondou. Takže příště už hodně opatrně. Ovládá se výborně. Uplně prní vyzuální dojem jsem měl u prodejce, čuměl jsem na motocykl vkleče, málem vleže a říkal jsem si to je nádhera. Tenhle motocykl jsem samozřejmě znal z Motosalonu, když jsem zkoušel všechny modely Hariků, ale člověk se na to dívá jinak, když ví, že to bude jeho stroj.
Motorku bych doporučil pro - Těm kdo je stejně postižený Harley-Davidsonem.
Recenze
Po letech ježdění na Bejbyně - VT 600, jsem chtěl něco silnějšího. Mohl to být jakýkoli chopper-cruiser, pokud to bude Harley-Davidson a hodně pohodlnej, přecijenom už mám nějaký ten křížek na krku. Do užšího vyběru se dostaly Fat Boy, Softail de luxe a Heritage. Ty těžký cestáky typu ElektraGlide a RoadKing se mě moc nelíbí a taky jsem se musel vejít do určité cenové hladiny. Jméno vymyslela moje žena, když na mě jednou v zimě volala, že jsou výprodeje a že si skočí do města koupit nějaký hadřík. Já na to klidně si běž, já si taky koupím nějaký HaDřík. Takže jméno Hadřík už mu zůstalo. Půl roku jsem sledoval inzeráty až se někde objeví promě vhodný inzerát, to znamená lehce poškozený nebo padlý motocykl za odpovídající cenu. Konečně jsem jeden objevil, s prodejcem jsem si domluvil schůzku, vybral všechny úspory na důchod a se super borcem, co má malý motokrámek na Křence a velkýho pick-upa jsme vyrazili za Přemkem do Haviřova pro vysněný motocykl. S prodejcem jsme se pěkně dohodli, za měsíc mě poštou poslal všechno potřebný a já se mohl věnovat motocyklu. Na netu jsem vyhledal všechno co a jak. Výměna všech olejů - má to tři náplně, výměna vzduchového filtru za KaN, koupě nové baterky, nové gumy, zadní byla sjetá doplacata, ten původní majitel asi vůbec neklopil zatáčky. Moc jsem do toho nechtěl vrážet prachy, už mě jich moc nezbylo, ale koupil jsem na Yshopu padáky, a na inzerát od slušnýho kluka z Brtnice lehce jetý brašny. Jenom držáky na ty brašny stály 2000.- Kč, tak jsem nakoupil nerez materiál, to jsem ještě pracoval v továrně, kde mě to svařeč posvařoval za Studenskou pečet. Po vyleštění vypadaly docela pěkně. Ještě byly, jak motocykl padl, trochu ohnutá říditka. Tak jsem je odmontoval, omotal páskou, aby se moc nepoškrábaly, upl do velkýho svěráku a 1,5 m dlouhým pajsrem jsem je uvedl do původního stavu. Chrom to vydržel, vůbec se nepoškrábal. Za dva roky jsem musel na STK. Ty prachy co jem ušetřil na držácích na brašny a řídítka jsem stejně musel vrazit do koupě paraboly a sklíček na blinry s Ečkama, protože tenhle Hadřík byl vyroben pro americký trh. Zajímavé bylo, že tam byly originál zpětné zrcátka s Ečkama. Za to jsem byl rád ušetřil jsem nemalý peníz. Děkuji všem, kdo to dočetl až sem.
krásný
super
Joooo
V jednoduchosti je krása, pohodový Harley a od Tebe moc príma popis, užívej si ho! J