Poslední ročník, ve kterém se montovaly motory Evolution. Má modernější spojku, elektronický tachometr. Mimochodem, ten mechanický se mi více líbí.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Evolution v porovnání s mladšími H.D. s motory TwinCam, je méně kultivovaný, více vibruje, hůře brzdí, má nižší výkon a rychlost, ale krásnější volnoběh. S tímto objemem je jeho výkon přesto dostačující.
Doplňky na motorce - Doplňky samozřejmě má. Padací rámy, brašny, opěrku, výfuky ze Springera.
Recenze
Upřednostňuji starší stroje a TwinCam byl na mne příliš moderní.
Jezdím na něm první sezonu a výkon i brzdy fungují dostatečně. Pohodlnost a spolehlivost jsou v pohodě. Červeno stříbrné barevné provedení mne moc nezaujalo, tak jsem přehodil plechařinu z druhé motorky z roku 1994. Nyní má modrou metalízu se stříbrnou. Uvažuji o kombinaci černé a bílé, jako mělo moje bývalé H.D. Originál plechy si k mašině samozřejmě ponechávám.
Místo karburátoru Keihin jsem namontoval zkušebně S&S SUPER E a pak Mikuni HSR, s tím jsem jezdil celou sezonu.
Tak toto je přesně šálek i mé kávy.
Sám mám cosi podobného.
Je vidět, že máš svůj názor.
A je šikovné nechat si otevřená zadní vrátka pro návrat do originálu.
Pokud bys uvažoval o prodeji toho S&S SUPER Ečka, tak bych měl zájem.
opravdu krasavice ,která má majitele s duší
jeden další s duší, pěkně vymazlenej, fandím...
Parádní Haryk
Krásný EVO ...