Hezká Italka s dobrým motorem .Vstřilování
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Lehké a ovladatelné cestovní enduro s přijatelným výkonem a spotřebou. Moto díky vstřikování startuje okamžitě a zařazení rychlosti bez problému.Po rozjezdu se z ní stává hravé moto které je dobré ve městě i mimo.
Motorku bych doporučil pro - Začátečníky i pokročilé kteří si chtějí jízdu užít bez závodění.
Doplňky na motorce - Instalace padáků od RD moto, horní kufr, zásuvka 12 v s USB, příprava na boční kufry.
Namontované chrániče páček Acerbis.
Recenze
Po tomto motocyklu jsem sáhl protože jsem měl již jeho první karburátorovou verzi a v podstatě jsem věděl co mne čeká.
Spolehlivý motor od Rotaxu a klasicky Italský vzhled který příliš nestárne.
Motocykl po nenásilném zařazení se díky vstřikování krásně rozjede a stává se hravým společníkem.Motor díky vstřikování reaguje bez proluk a krásně se nechá vytáčet.Přední brzda je učinná a dostatečně výkonná.Podvozek si poradí s klasickými českými silnicemi v celku v pohodě a díky pohodlnému sedlu se nechá jet i delší vzdálenost.Jen silniční pneu se moc nedají mimo asfalt použít.Přezují se na více terénní vzorek.Továrna k motu nabízela i origo sadu kufrů s dostatečnou kapacitou na zabalení k delšímu cestování.
Moc pěkná ať slouží
To nie je obyčané Pegaso, to vzácný luxusný a krásny Tibet. Gratulujem.
Pegaso v edici TIBET - nádhera !! At' ti dělá radost.
Koukam, ze vepredu je klasicka vidle. Myslel jsrm, ze Pegasa mely USD...