PROFIL MOTORKY

Honda VF 1000 F (1984)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Schejby
Vloženo 28.1.2020
Aktualizováno 23.7.2020
Zobrazeno 3 285x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Velká V4, přes rok jsem čekal, než se někde objeví.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Nic moc, viz podrobný popis. :)

Recenze

Druha VF do rodinny, s touhle motorkou to bylo ale komplikovanější, než s první VF 500. Stav super, pekna patina, sundal jsem bocni podsedlove plasty a na nich ještě nalepene originální japonské samolepky. Vypadá to, že nebyla nikdy lakovana, pr. část předního blatnicku krasne vysisovana od sluníčka, no prostě nádhera. Provozní oderky, tak jak má vypadat 36ti leta motorka s 64 000 km. Navíc pred 4 000 km udělaný motor (klasika pridrene vacky) a nainstalovany kit na primazavani vacek. Projel jsem se na ni a ... hruza. V první zatáčce se mi zavrely riditka az jsem se lekl, motorka nedrzela stopu, pri pusteni riditek okamzite zacly kopat.. Při dojezdu jsem zjistil oskakanou pneu.. Něco špatně na predku, utekl jsem z toho a jel domů. Štvalo mě to, protože motorka nádherná se super motorem, ale nestala zrovna malo, abych byl ochoten ještě dávat něco do opravy, zvlášť kdyz clovek nevi, jestli je jen chyba ve vidlicich nebo i v ramu.. No, už jsem se s ní rozloučil a najednou se znovu objevila na inzerátu s tím, že nově udělané pr. vidlice. I zavolal jsem majiteli a údajně po tom, co jsem odjel, za dvě hodiny pod pr. vidlicemi zbytek oleje co tam byl. Udelal vidlice, pretesnil, novy olej, a najednou motorka uplne jina. Přední vidlice tvrdé, řídítka výše než minule. Zkrátka ty vidle byly při první návštěvě uplne KO, navíc bez vzduchu. Udelal jsem si tedy vylet (dve hodiny jizdy) podruhe. Opravdu motorka uplne jina. Hned po projetí první zatáčky jsem věděl, že je vše ok. V tu chvíli nebylo co řešit. Takže je doma a já jsem šťastný jako blecha že to dopadlo. Koupím gumy, vyměním svíčky a začne se jezdit. Zkušenosti napíšu po nájezdu pár stovek km.

7/2020 - Tak na moto už něco málo najeto, tak píšu postřehy. Motorku jsem hned obul do nových bačkor - př. guma byla oskákaná (vinou špatných př. vidlic, které byly opraveny), zadní guma 12 let stará..
Je potřeba si hlídat tlak v př. vidlicích a postupovat podle manuálu - 0 - 6 PSI. Před první větší projížďkou jsem tlak zkontroloval a nestačil jsem se divit. 32 PSI. Takže ufouknout, motorka samozřejmě trochu klesla ale už se řídila úplně jinak - paráda. Vyřešeno něco málo "lehčích" závad - zatuhlý náhon tachometru - rozebrat, vyčistit a tacho už krásně funguje. Trochu mě vyděsilo, když jsem přijel z výletu, postavím moto na boční stojánek a slyším bublání, a pod motorku si vesele vytéká chladící kapalina - expanzka plná.. Myslel jsem, že je to prasklé těsnění pod hlavou. Nicméně na dobrou radu, jsem před vyndáním motoru a rozborky, sehnal jiné tlakové víčko chladícího okruhu. Kompletně chladící okruh vyčistil, nalil novou chladící kapalinu. Musím zaťukat, dobrý, povedlo se.
Co se jízdních vlastností a motoru týče, já jsem unešený, strašně mě to na ní baví. Je to takový autobus, ale docela ochotně padá do zatáček. Samozřejmě od ní nelze očekávat jízdní vlastnosti jako u nových motorek. Ve větších rychlostech už se poměrně kroutí. Ale na mých cestovních 120 je to pořád v pohodě. Každou chvíli hledám na převodovce šestku a prostě není. Ten motor je skvělý. V 80 dáš pětku (to točí tak pod 4 tis) a táhne až do … konce. Při 8 tis. se ještě navíc otevře, změní zvuk a vystřelí.. Prostě V4. Zatím tedy až na dětské nemoci spokojenost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dolin
Dolin napsal 23.07.20 v 09:20 10b.

Parádní čtení. Dík za něj!

jankok
jankok napsal 05.02.20 v 10:19 10b.

kuklic
kuklic napsal 04.02.20 v 19:44 10b.

To je kurva nadhera. VF1000F a R V4 rulez.

Kentucky
Kentucky napsal 04.02.20 v 18:02 10b.

Tak to je krasavec na entou

chevyr
chevyr napsal 04.02.20 v 13:01 10b.

Více komentářů



TOPlist