Tak jsem se rozhodl, trochu poladit Oleška k obrazu svému. Plánuju zastavět hydrauliku.
Zatím je hotový levý dekl motoru s uložením a vývodem na řemenici. Dekl je původem z ČZ 125T, na céčkový motor ale pasuje taky a má tu výhodu, že má nalévací otvor, takže nemusím olej lít krkolomně pod karburátorem.
Pohon čerpadla bude řešený řemenicí, jejíž odpojování bude mechanické, pomocí napínání. Jako hydraulický agregát poslouží čerpadlo Jihokov JHZJ 10 s konstantním objemem na jednu otáčku 10cm^3. Maximální tlak 80Bar při 1400 otáčkách za minutu. menší úpravu lze dosáhnout 12 Bar. To bude pro mé účely víc, než dost. Potřebný odebíraný výkon by měl být cca 0,75kW. K tomu mám doma nádrž na hydraulický olej, která má původ v benzínové nádrži ze stabilního motoru Jihokov. Má pěkný trojúhelníkový tvar, takže půjde snadno upevnit zboku kapoty. Objem cca 5l. K tomu třícestný přepouštěcí ventil.
Sehnal jsem za pár kaček orebné obruče na kola, pro zvýšení adheze na nezpevněnám povrchu. Je to potřeba. Traktůrek utáhne strašně moc, ale jakmile je mokro nebo tráva, tak konec, chybí mu váha a kola nemají adhezi a prokluzují. Musím je trochu upravit, zatím moc nejdou do blatníků. To pořeší flexa a snížení výšky "zubů"
Kdo si hraje, nezlobí.
Vlastník | jawarmaniak | |
---|---|---|
Vloženo | 18.10.2019 | |
Aktualizováno | 2.11.2020 | |
Zobrazeno | 5 245x |