Dva roky od koupě a najeto 15 000 km bez větších zaškobrtnutí.
Opravy/ údržba
kromě běžných věcí jako výměna náplní motoru, brzd či oleje v tlumičích nebylo nutné provést žádné větší zákroky - jen jezdit.
Jenom drobnosti: problém se startováním, který trápí spousty starších Guzzin, kdy občas nejde do startéru dostatečné napětí odstraněn svépomocí. Zde je perfektní návod jak to provést. Celkový čas práce 1 hodina, náklady 60 Kč. Wild Guzzi
Dále bude nutné provést výměnu čidla tlaku oleje (záležitost za 300 Kč) - chybička se občas objeví.
Stroj nežere gumy, i přes to, že mu dopřávám hodně jízd se zavazadly a baťůžkem - na současných Michelin Pilot Road 4 po 8000 km jsou dohadem na 60%.
Spotřeba se pohybuje okolo 5,4- 5,5 l na 100km. Slušné vzhledem k zatížení a objemu motoru. Spotřeba oleje mi vychází na cca 1500 km na 1dcl.
Nejdražší špás byla ztráta jednoho bočního kufru. Ale podařilo se mi sehnat náhradu celkem rychle a za rozumné peníze.
Cicciona stvořená pro cestování se samozřejmě podívala do všech okolních států i Itálie. Plány na další sezonu jsou samozřejmě mnohem ambicióznější
Vlastník | Kulasec | |
---|---|---|
Vloženo | 15.10.2019 | |
Aktualizováno | 17.4.2022 | |
Zobrazeno | 2 174x |