PROFIL MOTORKY

Honda VFR 750 (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník smuherr
Vloženo 10.10.2019
Aktualizováno 25.6.2021
Zobrazeno 851x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 02.10.2020, Uskutečněno: 02.10.2020, Zhlédnuto: 24x


Tak se mi díky čínský chřipce zpozdilo dodání skoro o dva měsíce, ale konečně jsem se dočkal nového plexi, ještě musím zkusit, jestli bude jízda pohodlnější a nebude na mě tak foukat, ale doufám, že ano.
Jinak po všech opravách jsem najel pár set kilometrů a kromě nedání přednosti od auta, kvůli kterému jsem musel hodně na brzdy a zvlnění kotouče už se člověk může knečně jen vozit.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • podvozek

    Takže i když by jsem si rád pořídil V2, je mi jasné, že VFR neprodám tak, abych neprodělal, proto jsem se dal do dalších oprav, ale už spíše pro sebe. Motorka dostala nové pneu Pirelli Diablo Rosso II, ty jsou skvělé, P

    Typ: Údržba
    Vloženo: 30.06.2020
    Uskutečněno: 30.06.2020
  • Dobijení

    Pro inspiraci pro ostatní popíšu mou zkušenost, třeba se to někomu bude hodit. Takže i s novou baterkou a novým regulátorem Vape byl problém, za studena dobré a za tepla přestala dobijet. Po hledání a měření jsem došel k

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.06.2020
    Uskutečněno: 01.06.2020
  • údržba

    Tak jsem holku vytáhl po zimě, párkrát se svezl a došlo na nutné opravy. Baterka mi podala ruku, ale je to Honda, takže kvůli regulátoru dobijení, ten jde od Vape do 500W, takže by mělo být definitivně po problému. Ješt

    Typ: Oprava
    Vloženo: 19.04.2020
    Uskutečněno: 19.04.2020
    Tachometr: 99700km


TOPlist