Ještě večer jsem nedočkavě vyloupl kapotu z formy. Šlo to poměrně dobře, nová separace funguje na výbornou, i když jsem trošku ošidil povrch formy. Je to znát na povrchu kapoty, ale ta se stejně bude brousit pod lak, takže jsem ušetřil pár dní leštění na formě.
Použil jsem poměrně hodně vrstev materiálu. Šlo by to i se zhruba polovinou. Dostal jsem se na 1400g, reálných by bylo tak 800.
Obětovaná úspora na hmotnosti je vykoupená odolností. Na mašinu neplanuju padáky, takže kapota bude dostávat rány, přičemž současně chrání chladiče.
Základem byl tedy uhlík, vyztužený kevlarem( při případném rozlámání se kapota nerozpadne na kusy, ale zůstane pohromadě) a sendvičový materiál, který dá výrobku celkovou tuhost.
Výrobek má vady. Jsou to hlavně bubliny v některých rozích. Je to problém, který(snad zatím)nedokážu 100% eliminovat.
Svěřil se mi kamarád, který se kompozitem živil, že je to bohužel běžná praxe při této metodě výroby. Uvidíme co přinese další praxe.
Vlastník | Tača | |
---|---|---|
Vloženo | 2.10.2019 | |
Aktualizováno | 5.10.2023 | |
Zobrazeno | 2 801x |
Hodně dobrá práce, tohle bych chtěl taky umět a mít na to trpělivost. Paráda
Moc pekny