renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuareg Wind 50 (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PanPunker
Vloženo 10.9.2019
Aktualizováno 12.7.2020
Zobrazeno 1 470x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ačkoliv jsem mel řidičák A1 nakonec jsem si zvolil tuto "50"tku s menšími upravy

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Ačkoliv jsem mel řidičák A1 nakonec jsem si zvolil tuto "50"tku s menšími upravy (Vyfuk Arrow, vetší válec motoru atd) Na první pohled to vypada jako dospělá motorka ačkoliv zdání nekdy klame je to jen 50tka... mnozí kdo jí zná ví že je to ku*** Italská :D a že díly se moc nenajdou... jen občas nekde na bazarech se najde ... Přes zimu mam s ní plany jelikož A2 budu mít za rok a silnější moto bude až za 2 roky tak zatím to přečkám na této padesátce

Motorku bych doporučil pro - Pro každého začátečníka a i pokročilého ... v terenu je to mrcha :P

Doplňky na motorce - Držák mobilu ... nic víc vše bude přidané přes zimu od přídavnych světel po centrální stojan, blastry..

Recenze

Tento stroj jsem si vybral pro jeho výkon, nadherny vzhled, jízdní vlastnosti a neposlední veci také cena a díly co jsem k tomu dostal

Přivezl jsem si jí domu v lednu první cesta byla na stanici STK kde jsem prováděl evidenční kontrolu a mohl si moto přepsat na sebe cesta poklidná trochu mi pršelo takže jsem si užil své ale moto nema problem jet 85km/h dál už tam funguje se mi zdá omezovač jelikož benzín tam teče ale dal to nepustí ... (moto na to má) ale tak přes zimu si s tím pohraju

1000km : První litr za námi a nebyl žádný problem krom jen starší svíčky ktera proste už odešla ... byla to nejaka stoleta NGK co se už nevyrabí tak jsem tam dal novou NGK a zase hezky jela :)

2000km : Po překročení 2000km me nechala stát uprostřed vesnice... myslel jsem si že je ucpany vyfuk ( je to jen 2T že ) ale po ujetí dalších 20km rána jak z děla a nakonec to byla vyklepana ojnice a me se zničil i NIKASILoví valec s pístem :( holt už za sebou neco mela..

Oprava : Po výměně ojnice a vložení opět nového LITINOVÉHO válce (80ccm) krásně jede :)

První delší výlet: Můj první delší vylet na moto (přes 80km) Jel jsem z Českého Brodu do Ustí nad labem moto nemelo problem točit 9500tis 2h v kuse a teplota max 85-93°C Občas jsem nekde zastavil a koukl se na krajinu ale jak říkam jelo to v kuse skoro :) Bez problemu

Momentálně má moje kráska najeto přes 3000km od výměny ojnice a jede jak zamlada .. ne každy by řekl že to má už 30 let ;) Fotky popřípadne další zapisy napíšu po dalších kilometrech

Momentálně je problem s guferem na vodní pumpe (10x18x5-8) vymačká se .. momentalně tedy čeká na svoje gufera ..

Offroad jí také sluší :P

Tak už tu k*** italskou mam 2 roky :D Vytráhno X km elektriky co vedlo do nikam :D a taky celkem 2 pády +1 ze stojánku
ale furt se drží ted zlobí akorat chlazení ale to se brzo vyřeší nejvyšší rychlost jsem mel kolem 90kmh ale přehodím tam ješte převod a bude líp ;) super stroj nemuž si stežovat

Olej : Denicol Trans special 15/40
Kapalina : MOTUL MOTOCOOL EXPERT 1L
Brzdovka : Sheron DOT 4

Olej měněný každych 2500km
Při výměně ojnice vyměněná i nová řetězová sada ( 14-44)
Řetěz mazán každych 500km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Monzinem
Monzinem napsal 13.09.19 v 23:37 10b.

pěkný kolego

p.epanica
p.epanica napsal 10.09.19 v 21:24 10b.

...

O.N.E.
O.N.E. napsal 10.09.19 v 20:54 10b.

punk's not dead dobrý to máš

Více komentářů



TOPlist