Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | cca 150 tis |
výborný motor, pracující od min. otáček, výborné pérování a tlumení, sqělá prodejní cena
standardní nádrž je pro můj styl jízdy (denní vyjíždky cca 150 km) malá, stroj nemá oproti původní HQ TE 310 KICK, ale startuje dobře a zatím jsem s tím neměl problém i při častějších startech v těžším terénu
Moje úpravy |
větší nádrž od IMS 11 L, frézované stupačky, přehrátí SW na ostrou verzi (ostrá mapa) - provedl dovozce strojů SWM p. Caesar zcela zdarma, po zajetí stroje při garanční prohlídce |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | - |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | origo kolem 100 km, větší nádrž přes 150 km |
Sport
Použité destičky | originál Brembo |
---|---|
Úpravy motoru | po zajetí dovozcem přehraná mapy na ostrou verzi - jedná se o obohacení v celém pásmu otáček |
Úpravy podvozku | stačí správně naklikat |
Úpravy brzd. systému | nešahat ! |
Použité pneumatiky | originál Michelin Competiton enduro po jetí vyměnněny za Mitas FIM 07 |