Battlax BT016 vydržela na zadku necelých 6000 km, a to už byl vzorek fakt do nuly. Přitom jsem netalentovaný zbabělec, kterému se hrana zadní gumy asfaltu nikdy nedotkla.
Takhle vypadá ojetá guma, když se fikne flexou. Naměřené tloušťky platí pro BT016, stála 1883 Kč bez dopravy.
Předchozí T30 sundaná kvůli defektu je zpět, opraveno záplatou zevnitř.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Za ty prachy a co já jezdím, jsem se pořídil 5,8 mm vzorku ze Slovinska. Stály 2246 Kč i s poštou.
Předchozí zadní Bridgestone T30 DOT 2018 vydržely 7500 km, kvůli defektu jsem je nazouval dvakrát. Jak se sjely na značk
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 03.09.2023 |
Uskutečněno:
| 03.09.2023 |
Tachometr:
| 75350km |
-
Po 1800 km a jednom a půl roce jsem podle nejlepšího vědomí a svědomí vyměnil olej a olejový filtr. Protože Mannol 10W-40 byl za neodolatelné prachy (čtyřlitrová plechovka utrpěla nevratnou deformaci při přepravě), tak š
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 22.04.2023 |
Uskutečněno:
| 22.04.2023 |
Tachometr:
| 74300km |
-
Staré dobré Diablo se na předku odporoučelo, po 5800 km byla střecha až na značky, tak jsem to vzdal a nazul nové staré dobré Diablo, stejný DOT 2016, Made in China. Guma je to teda solidní, tlustá a tuhá jako pařez. Chc
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 04.09.2022 |
Uskutečněno:
| 04.09.2022 |
Tachometr:
| 73950km |
Po šesti k.o., kolik pak stála? Já mám taky poserprouzek, nic si z toho nedělám. Dobrovolně se vyválet nechci, v Itálii bych ho asi sjel na minimum ale u nás v provozu to moc nejde.... tak jako směr například Stelivo tak se klopí samo