Kultovní španělský moped. Elegantní a jednoduchý design.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Neúplný základ pro restaurování. Chybí kde co, nádrž, kryty, karbec je po smrti. Motor se točí a má kompresi. Oproti Babettě vypadá šmrncovně. Variátorová převodovka a letmé uchycení zadní vidlice s neokoukanými litými koly - stylovka.
Recenze
Piaggio vyrábělo tenhle moped v Madridu pod značkou Vespa Moto. Přední světlo je ze skůtru Vespa Primavera a celkově má Italský nádech. Nejblíž má k mopedu Ciao, ale je postavený lépe a blbuvzdorně. Zadní vidlice má v sobě jedno patro s řetězem na šlapání bez benzínu a druhé patro odstředivou spojku s variátorovým řemenem. Motor má nucené chlazení ventilátorem pod plastovým krytem. Letos oslavilo Vespino 50 let na španělském trhu a komunita majitelů v mnoha klubech uspořádala velkolepé oslavy.
Dal jsem dohromady všechny chybějící díly ze španělska. Legendu drží nad vodou dva shopy a prodávají jak repliky tak i bazarové díly z vraků. Pomohl mi majitel shopu vespino.es / vespinos.net v Barceloně zvaný Kiqu - vlastním jménem Francesc Garí LLeixá a spolu s google překladačem jsme to ukomunikovali.
Mám a dělám na něm když je chvilka času. Půjde do červené metalízy.
mate to ješte
...