renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 300R (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SparklyMadness
Vloženo 14.10.2018
Aktualizováno 5.7.2020
Zobrazeno 1 262x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásný rudý ďáblík, který potěší nejednoho pozorovatele. Motorka působící dospěle a jedoucí tak, že i zkušenější jezdec se nebude nudit, zároveň je však komfortní.

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Ninja 300: důvod neuveden
Yamaha YZF-R3: Oproti CBRku má o dost ostřejší motor. Má raději větší vytáčení motoru, já potřebuji, aby táhla víc odspodu. Trochu horší řazení.

První dojmy - Ze začátku jsem měla problém s řazením (jednička jde hůř, ale možná jen u té mé), po chvíli jsem si zvykla. Řazení plynulé, ale pro začátečníka je v řazení zmatek - chybí indikátor zařazené rychlosti. Dá se na to zvyknout. Jinak skvělá motorka. Umí být hezky mrštná a do zatáček skvěle drží.

Motorku bych doporučil pro - Skvělá pro začátečníky, mírně pokročilé. Nebo pro ty co se chtějí naučit na sportovnější motorky a bojí se přílišného výkonu. Srandy si na ní užijete dost a dost!

Doplňky na motorce - Indikátor zařazené rychlosti, padací protektory

Recenze

Nebyla to těžká volba, třístovek s kapotáží alá sportovní motorka je málo. V konečném důsledku bylo rozhodování mezi agresivnější R3 a mírnějším CBRkem jednoduché, protože Kawasaki nebyla v danou chvíli k sehnání.
Volby nelituji. Spojka zabírá dobře, s brzdami nemám problém a motorka hezky tahá už od nižších otáček. Nicméně není problém ji vytočit. Cca v 9-9tis ožívá a krásně zní. Ovladatelnost je nicméně trochu méně komfortní, než třeba na R3 nebo na Kawi. Ale opět je to o zvyku. Co mě ale nadchlo je jak motorka bere hrbolatější terén. Krásně si sedne a má docela fajn odpružení. Ze všech voleb mi přišla nejměkčí. Navíc s velikou jistotou bere zatáčky - přiznám se, nevím zda je to gumami nebo motorkou samotnou, ale tady mi dávala jistotu, kterou R3 nikdy. (Kawasaki do ostřejších zatáček nevyzkoušena)
Na motorce se v rámci možností komfortně sveze i batůžek - vzadu jsou madla a sedadlo je poměrně široké.

Delší cestování zatím nevyzkoušeno, uvidíme časem.





*Info po 10tis. Brzdy jsou dost slabé. Jakmile na motorce člověk začne jezdit pořádně, velmi rychle zjistí, že na brzdy se spoléhat nemůže. Občas chybí výkon, hlavně na předjíždění. Neutrál se dost často hledá hůř, než životní partner a vůbec to člověka asi rychle začne tahat do větších kubatur. Na druhou stranu.. jak je ta motorka pohodlná, to snad není ani možné! I na dlouhé cesty pohoda. A pořád se na ni krásně kouká. :))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wild38
wild38 napsal 08.07.20 v 19:01 10b.

hezké fotky, je fakt radost se na ni koukat a take na ni koukam jako prvni motorku, jeji cestovni pohodli a vlidnost popisujou snad vsichni na youtube co sem zatim videl

Čadil
Čadil napsal 28.12.18 v 16:54

Čadil
Čadil napsal 28.12.18 v 16:54 10b.

SparklyMadness
SparklyMadness napsal 16.10.18 v 23:30

Bledemon: asi je to o tom kdo má jaké zkušenosti. Já jsem si jako začátečník vyzkoušela právě to YZFrko a CBRko, ale na mě je R3 prostě hodně agresivní. Má ráda vytáčení, v nízkých otáčkách se jí moc nechce jet a poskakuje. Tohle se mě třeba u cébra nestalo. Ale je pravda, že v nízkých otáčkách se musí hodně pracovat se spojkou, hodně opatrně na plyn.. Každý Ti na to řekne své, ale za mě je to o tom na co jsi zvyklý, jak srosteš s danou motorkou a co Ti sedne. Nejlepší je udělat si názor sám.

bledemon
bledemon napsal 16.10.18 v 10:51 10b.

pěkná. Někdo i o tomto jednoválci psal, že je v nízkých otáčkách nevychovaný (spojkuje se při popojíždění). Jaké máš zkušenosti oproti dvouválci yzf, díky.

Více komentářů



TOPlist